May 20, 2024

Huawei MateBook X Pro dan Watch Fit 3 Dilancarkan Di Malaysia Pada 13 Mei 2024

Huawei innovative Product Launch in Malaysia

Huawei mengumumkan tarikh pelancaran dua produk revolusioner yang akan datang di Malaysia, yakni HUAWEI MateBook X Pro dan HUAWEI Watch Fit 3 pada 13 Mei 2024.

Acara ini menandakan peristiwa penting kerana Huawei terus menyepadukan teknologi canggih dengan reka bentuk yang luar biasa, disesuaikan dengan pengguna Malaysia.

Diperkenalkan semasa acara global di Dubai, HUAWEI MateBook X Pro mentakrifkan semula ciri komputer riba. Dengan badan aloi magnesium ultra-ringan, paparan OLED Fleksibel hampir tanpa sempadan, dan keupayaan prestasi hebat berkat Pemproses Intel® Core™ Ultra 9 terkini, HUAWEI MateBook X Pro direka untuk mereka yang menuntut keanggunan tanpa menjejaskan kecekapan.

Seiring dengan itu, HUAWEI Watch Fit 3 muncul sebagai peneraju dalam kategori boleh pakai pintar, menggabungkan fesyen mewah dengan ciri penjejakan kesihatan dan kecergasan yang mantap.

Ia menyerlah dengan reka bentuk segi empat sama yang bergaya dan dilengkapi dengan teknologi pemantauan kesihatan termaju, menjadikannya teman yang ideal untuk peminat gaya hidup.

HUAWEI MateBook X Pro: Komputer riba ultra-ringan ini mentakrifkan semula pengkomputeran mudah alih, menampilkan badan aloi magnesium tahan lama yang hanya 13.5 mm nipis dan berat di bawah 1 kg. Kehebatan visualnya tidak dapat ditandingi dengan paparan OLED Fleksibel yang hampir menghilangkan bezel, menawarkan warna yang bertenaga, seperti hidup dan kecerahan unggul.

Di bawah hud, ia dikuasakan oleh Pemproses Intel® Core™ Ultra 9 yang canggih, disokong oleh sehingga 32GB RAM dan 2TB storan, memastikan prestasi yang pantas.

Ketersambungan dipertingkatkan dengan keupayaan Peranti Supernya, membolehkan penyepaduan lancar dengan peranti Huawei yang lain, manakala teknologi SuperCharge Huawei 90W memastikan ia memenuhi permintaan profesional mudah alih bertenaga tinggi.

HUAWEI Watch Fit 3: Epitome di mana fesyen memenuhi fungsi, HUAWEI Watch Fit 3 menawarkan pelbagai ciri yang memenuhi keperluan fesyen yang mementingkan kesihatan.

Ia menawarkan reka bentuk fesyen persegi yang unik. Keupayaan kesihatan dan kecergasannya adalah luas, dengan lebih 100 mod senaman, pengesanan kitaran haid dan pemantauan tidur lanjutan. Peranti ini juga termasuk teknologi pemantauan kesihatan Huawei generasi baharu untuk kadar denyutan jantung yang tepat dan penjejakan SpO2.

Semua ciri ini dikuasakan oleh bateri yang bertahan sehingga 10 hari dengan sekali cas, menjadikannya ideal untuk kegunaan lanjutan tanpa memerlukan pengecasan semula yang berterusan.

Ketika rakyat Malaysia bersiap sedia untuk pelancaran menarik HUAWEI MateBook X Pro dan HUAWEI Watch Fit 3 di Malaysia. Bermula dari 8 Mei – 12 Mei 2024 pelanggan boleh menuntut deposit awal dengan RM70 untuk HUAWEI MateBook X Pro, termasuk hadiah percuma bernilai sehingga RM4,582.

Selain itu, untuk HUAWEI Watch Fit 3, pelanggan akan berpeluang eksklusif untuk merebut baucar early bird RM30 bermula hari ini hingga 17 Mei 2024. Selain itu, mereka juga boleh menikmati pakej hadiah bernilai RM89.

Tawaran pengenalan ini direka untuk memberikan pengalaman Huawei yang terbaik kepada pelanggan Huawei yang dihargai.

Lawati Laman Web Rasmi HUAWEI atau Gedung Pengalaman Huawei terdekat anda untuk meneroka peranti luar biasa ini. Jangan lepaskan peluang untuk memiliki teknologi dan gaya terkini—pastikan tandakan kalendar anda dan jadilah antara yang pertama mendapat manfaat daripada promosi pelancaran khas!

Untuk maklumat lanjut atau kemas kini terkini, lawati Laman Web Rasmi HUAWEI.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *