May 19, 2024

Raikan Ulang Tahun ke-25 LEGO Star Wars di Sunway Pyramid

Lego Star Wars Sunway Pyramid

May the 4th be with you!

Sempena Hari Star Wars 2024, Kumpulan LEGO meraikan ulang tahun ke-25 LEGO Star Wars dengan mengadakan acara yang menarik dari 1-12 Mei di Sunway Pyramid.

Acara LEGO Star Wars ini akan menggabungkan permainan LEGO dan detik-detik Star Wars yang tidak dapat dilupakan untuk peminat membina galaksi cerita epik mereka sendiri.

Peminat boleh menantikan pelancaran produk ulang tahun ke-25 baharu – termasuk set bangunan 75382 LEGO Star Wars TIE Interceptor yang mengagumkan – sambil menikmati promosi istimewa dan hadiah-dengan-pembelian (GWP) di tapak.

Pemain boleh menyelami versi terkini permainan LEGO Fortnite® x Star Wars, yang akan dikeluarkan pada 3 Mei, dan merasai sendiri keseronokan di tapak.

Lego Star Wars Create Your Own Poster

Bersedia untuk menjadi wira LEGO Star Wars seterusnya?

Peminat boleh menyerlahkan wira dalaman mereka dengan merakam potret diri di gerai Cipta Poster Anda Sendiri.

Tonton semasa anda “berubah” menjadi patung kecil LEGO Star Wars, dan patung kecil anda mengambil tempatnya dalam poster yang menarik di tengah-tengah watak bertema Star Wars yang lain! Poster boleh dimuat turun sebagai kenang-kenangan.

LEGO Darth Vader

Pahlawan hujung minggu berada di luar galaksi ini di mana mereka boleh bersemuka dengan LEGO Darth Vader!

Watak mengembara akan muncul pada pop timbul pada slot masa yang dipilih, yang boleh didapati dalam lampiran di bawah.

Memanggil semua peminat Star Wars Malaysia untuk menyertai perayaan besar pada 5 Mei!

Dalam meraikan kreativiti peminat, pop timbul LEGO Star Wars akan berlangsung secara penuh pada 5 Mei dengan satu siri aktiviti yang ditetapkan untuk menyatukan komuniti LEGO Star Wars Malaysia.

  • Saksikan kumpulan peminat berkostum tempatan, 501st Legion melakukan perarakan masuk Imperial
  • Uji pengetahuan seseorang tentang galaksi yang jauh, jauh dalam pertandingan trivia untuk berpeluang memenangi set LEGO Star Wars yang ditandatangani
  • Datang dengan penampilan terbaik anda yang diilhamkan oleh Star Wars dan manfaatkan peluang bergambar yang tidak berkesudahan sepanjang acara
  • Dari 7:30 malam hingga 8:30 malam pada 5 Mei, peminat yang membawa lightsaber mereka sendiri dialu-alukan untuk menyertai perhimpunan di LG2 Orange Concourse, di mana LEGO Darth Vader akan membuat penampilan watak istimewa, menyertai perayaan Hari Star Wars dengan kenangan yang tidak dapat dilupakan foto berkumpulan.

Peluang untuk memenangi tiket ke set LEGOLAND dan LEGO Star Wars!

Dari 1-26 Mei 2024, 5 pembelanja teratas di pop timbul LEGO Star Wars akan membawa tiket ke LEGOLAND Malaysia, bersama-sama dengan set LEGO Star Wars Landspeeder Luke Skywalker 75341.

Pembelanja teratas akan menikmati penginapan eksklusif 2H1M di Hotel LEGOLAND.

Sertai perayaan 4 Mei ini melalui permainan LEGO! Lawati laman web LEGO Malaysia untuk maklumat lanjut, serta tawaran dan promosi terkini. Beli set LEGO di semua Kedai LEGO Certified.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *