4,624,777 total views, 22,839 views today

Kisah Penceraian Artis Hari Ini

Terselak paper hari ini,

2-3 cerita mengenai kisah artis yang berkaitan dengan isu penceraian.

Kenapa perlu mencanang kisah penceraian. Ini bukannya membaikan keadaan, bahkan memburukan keadaan.

Kes 1 – Rita Rudaini & Aidil Zafuan

Aidil Zafuan menarik balik permohonan bercerai dengan isterinya, Rita Rudaini.

Kes 2 – Jimmy Shanley & Nursuhaila Elian

Jimmy Shanley memfailkan permohonan interlokutori (permohonan dalam permohonan) bagi membantah permohonan cerai yang difailkan isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy pada Oktober tahun lalu.

Kes 3 – Ady Putra & Aida Yusof

Ady Putra mengesahkan dia sudah memfailkan permohonan untuk bercerai di Mahkamah Syariah.

Bicara Bro : Sorang tarik balik permohonan cerai, sorang membantah permohonan cerai dan sorang lagi mengesahkan permohonan cerai.

3 kisah yang berbeza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Responses to Kisah Penceraian Artis Hari Ini

  1. cammy says:

    xsangka adiputra nak bercerai.ptt lh p umrah sorg2 je xbwk bini..rasanya bru aritu nmpk kemesraan dia ngn bini dia tu.upenye lakonan jelh ye semata2..adeii..mcm2…

    **aida tu bukan ke ex bini zul handyblack dulu kan?

  2. Zarul Umbrella says:

    ni kes biasa la kalau dah kahwin..org2 biasa pun cenggini jgk…dah normal event kat mana mana Makhkamah Syariah

  3. hidayah says:

    yang baik jadikan tauladan yang tak berapa baik jadikan pengajaran.

  4. hidayah says:

    kisah dunia artis.

  5. sukacuka says:

    semoga satu hari nanti tak jadi macam ni pada diri sendiri..amin

  6. jay says:

    Begitulah kehidupan seharian manusia..adanya kelahiran,kematian,penceraian..Perkara halal yang paling Allah swt benci iaitu penceraian..

  7. azman says:

    Masing glamer ramai peminat,kalau bercerai pun tak rasa sunyi he3..

  8. PerenLee says:

    Kalau kawin heboh,cerai pun heboh,kalau tiba-tiba bro cerai pula nanti pas kawin(contoh je..)mesti heboh jg tu..bro kan feymes..

    • Wah… terbaik la contoh kamu bagi ek..

      Apa-apa pun bro akan cuba kurangkan.. Now pun tak ramai yang tahu hal peribadi bro…

      Status bro etc…

      So agak selamat di situ dan biarkan ianya rahsia :)

  9. akubiomed says:

    Menjadi selebriti jadi segala tingakh laku akan menjadi perhatian peminat dan media.

    Bagaimana pula blogger popolar? Apakah cerita mereka akan dijaja didalam blog?
    akubiomed recently posted..Dutch Lady Get Smart Get Famous Finale di Piazza@TheCurve

  10. eh adiputra? yang 1 & 2 tue dah mmg heboh.. mmm.

  11. Terbakor says:

    la ady putra pulak bercerai. ape kes sebenarnya ek ?

  12. Terbakor says:

    la ady putra pulak bercerai. ape kes sebenarnya ek ?

  13. akhiyy says:

    kes cerai ini dah anggap biase dah sekarang..huh..sedih..

  14. deq noor says:

    duniawi…. macam2 sekarang kan. nikah cerai ni dah macam biasa dah..

  15. donnyien says:

    apabila wang melebihi segalanya, yang lain dilupakan.. beginilah dunia zaman akhir

  16. Razlan says:

    Ne la pancaroba kehidupan artis
    Razlan recently posted..Contoh Resume Pembantu Meteorologi

  17. dunia artis cmtu la kot.
    respek kt mustapha kamal ngan susan menon
    Ekspresi Ruang recently posted..Apartment Kontemporari Konsep Terbuka Di Brisbane

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge