April 27, 2024

Lebih Jimat Beli Kereta Online di Tookar.MY Sempena Tahun Baru Cina 2017

Masih tercari-cari kereta untuk permulaan tahun 2017?

Jangan risau, anda kini boleh membeli kereta secara Online bersama Tookar.My lebih mudah, senang dan lebih penjimatan hanya di hujung jari.

Lebih menarik, anda boleh dapat lebih penjimatan sempena Tahun Baru Cina 2017 ini. Tawaran sah hingga 31 Jan 2017.

Tookar Revolusi Pengalaman Membeli Kereta
Anda boleh memilih lebih dari 200 wakil jualan berdaftar dengan Tookar.MY yang membolehkan anda menilai atau mempertimbangkan tawaran yang terbaik untuk anda memiliki kereta baru pada tahun ini.

Dari situ, anda tidak perlu pening kepada memikirkannya.

Hanya perlu nyatakan kateria kereta yang anda inginkan termasuk harga yang anda mampu. Nanti anda akan dihubungi oleh mana-mana wakil jualan yang mampu memberikan tawaran terbaik mengikut kateria yang anda nyatakan.

Mungkin dari fasa pembelian hingga kereta dihantar terus ke rumah anda, tanpa anda habiskan masa diatas jalan raya atau mengganggu kerja dan aktiviti anda yang lain.

Mudah bukan?

How to Buy Infographic (New Model 2017)

Selain itu, Tookar memberi kemudahan terus kepada pembeli dan wakil jualan tanpa melibatkan ‘middleman’ atau pihak ketiga meraih keuntungan atas angin.

Maka lebih penjimatan dan keuntungan disini bagi kedua-dua belah pihak.

Anda kini boleh membeli dan memiliki kereta idaman pada harga yang mampu anda perolehi melalui revolusi laman web jual beli kereta secara online, www.tookar.my.

Tawaran Istimewa Sempena Tahun Baru Cina 2017

Semepana tahun Baru Cina 2017 ini, Tookar menawarkan sesuatu yang istimewa bagi mereka yang membeli kereta atas talian di Tookar.MY sepanjang tempoh perayaan hingga 31 Januari 2016.

Anda akan menerima Ang Pow, yang mampu buat anda tersenyum selepas membeli kereta di Tookar.MY

Bagaimana caranya?

Anda hanya perlu daftar di www.tookar.my, pilih kenderaan yang anda inginkan kemudian gunakan KOD Promosi : SL1E8PC2 (Jangan lupa gunakan)

Adakah kereta dibawah ini, kereta pilihan anda?

Chinese New Year Deal - Beli Kereta di Tookar.MY

Chinese New Year Deal - Beli Kereta di Tookar.MY

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *