May 19, 2024

Jom Capai Winner Winner Chicken Dinner dengan Galaxy A53 5G!

San Gaming Samsung Galaxy A53

Bagaimana Pemain E-Sukan Tempatan Mencapai Winner Winner Chicken Dinner dengan Galaxy A53 5G!

Sama ada anda seorang pemain gemar yang menghabiskan masa berjam-jam di PUBG dan Mobile Legends: Bang Bang atau newbie, memiliki telefon pintar terbaik, seperti Galaxy A53 5G, membantu pemain menjadi pemain terbaik – dan perkara yang sama boleh dikatakan untuk Muhammad Nur Ihsan, atau lebih dikenali sebagai San Gaming, pemain e-sukan profesional, penstrim dan pencipta kandungan dalam dunia permainan.

Memenuhi hampir semua keperluan yang diperlukan dalam sebuah peranti untuk spesifikasi terbaik dan perisian padat yang disokong secara meluas, digabungkan dengan set cip paling berkebolehan setakat ini, dengan harga murah – Galaxy A53 5G sudah pasti adalah peranti pertengahan terbaik untuk pemain yang berdedikasi.

Sebagai permulaan, Galaxy A53 5G dilengkapi dengan RAM 16GB (RAM 8GB fizikal + RAM 8GB maya) dan storan dalaman sebanyak 256GB – menawarkan San pengalaman permainan yang dipertingkatkan – meningkatkan prestasinya walaupun semasa melakukan berbilang tugas atau di bawah permintaan aplikasi dan program yang berkuasa.

Tambahan, skrin Galaxy A53 5G adalah besar. Paparan Super AMOLED 6.5-inci, dengan kecerahan puncak 800 nit , adalah terang dan mudah dilihat pada waktu siang – membolehkan San menggunakan telefon pintarnya dengan selesa untuk masa lapang dan bekerja.

San juga dapat menikmati pengalaman yang menggembirakan dengan skrin yang mengasyikkan yang boleh membawa pengalaman bermain yang sangat nyata.

Sama seperti pemain lain, kelemahan San ialah prestasi permainan yang perlahan. Syukurlah, Galaxy A53 5G dikuasakan dengan cip Exynos 1280 5nm yang berkuasa – menawarkan sambungan yang lebih baik dengan fps yang lebih tinggi, memberikan pemain pengalaman permainan yang optimum yang akan membawa anda kepada kemenangan.

Peranti tersebut juga mempunyai kadar penyegar 120Hz, meningkatkan prestasi permainan San dengan menjadikan permainan lebih lancar dan grafik lebih berkuasa dan mengasyikkan. Begitu juga, anda boleh menikmati pengalaman permainan terpantas pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja dengan sambungan 5G ultra-pantas.

Sebagai pemain yang tegar, San tidak perlu risau tentang peranti menjadi panas sambil bergantung pada kuasa mudah alihnya untuk permintaan permainannya yang berat kerana sistem penyejukannya yang inovatif yang boleh menghilangkan haba dengan lebih cekap berbanding sebelum ini!

BACA : 4 Sebab Kenapa Galaxy A53 5G Sesuai Bagi Peminat Mobile Legends

Winner Winner Chicken Dinner Streak with the Galaxy A53 5G

Hayat bateri juga penting terutamanya apabila anda menghabiskan sebahagian besar masa anda bermain permainan pada telefon anda.

Anda tidak perlu bimbang tentang telefon anda mati di tengah-tengah pertempuran yang serius – dengan bateri 5,000mAh yang tahan lama, ia boleh memastikan pemain memenangi cabaran sehingga dua hari.

Jika anda kehabisan kuasa, peranti ini menyokong pengecasan pantas sehingga 25W yang membolehkan peranti anda dicas semula dalam masa yang singkat – ini membolehkan San kembali ke medan perang dengan segera!

Kamera berbilang kanta yang dinaik taraf pada Galaxy A53 5G, yang termasuk Kamera Ultra Lebar 12MP dengan Optical Image Stabilization (OIS), adalah lebih baik berbanding sebelum ini untuk kejelasan yang stabil dalam setiap gambar. Ia boleh menguruskan semua kegelisahan dan gegaran, menghasilkan rakaman yang jelas walaupun dalam cahaya malap, menjadikannya sempurna untuk rakaman video harian.

Tambahan pula, kamera hadapan 32MP merakam swafoto berkualiti tinggi – sesuai untuk berkongsi detik-detik kemenangan di media sosial!

Telefon pintar menjadi peranti permainan yang lebih berkebolehan. Samsung Galaxy A53 5G tidak terkecuali – dengan prestasi yang dipertingkatkan, pemain boleh sentiasa mengekalkan rentak kemenangan mereka – ia adalah teman permainan yang ideal untuk pemain profesional, seperti San.

Galaxy A53 5G sedia untuk pembelian di mana-mana Samsung Experience Stores, Samsung Authorized Dealers dan Samsung Malaysia Online Store.

Tambahan, mulai hari ini hingga 31 Julai 2022, anda boleh mendapat diskaun 20% Samsung Care+ dengan pilihan sehingga 2 tahun apabila anda membeli mana-mana peranti Siri Galaxy A terbaharu. Lebih baik lagi, nikmati penjimatan hebat apabila anda menukar beli peranti layak anda dan terima lebihan nilai hingga RM150 tambahan kepada nilai tukar beli.

Selain itu, dengan setiap pembelian peranti, anda boleh menikmati 6 bulan storan 100GB OneDrive secara percuma – memastikan semua gambar dan fail penting anda selamat!

Jom beli Samsung Galaxy A53 5G di Samsung Official Store.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *