April 26, 2024

Projek Komuniti O-some Kerjasama JACK ‘n JILL Cream-O & UiTM

JACK ‘n JILL Cream-O, melalui kempen ‘JACK ‘n JILL Cream-O Sama-Sama O-some’ akan bergabung tenaga bersama institut pengajian awam, Universiti Teknologi MARA (UiTM) bagi melaksanakan satu program jangkauan masyarakat mengujakan yang dinamakan ‘Projek Komuniti O-some’.

Sebagai tanda sokongan kepada kempen ‘JACK ‘n JILL Sama-Sama O-some’, Jack ‘n Jill Cream-O menganjurkan satu peraduan hebat dengan ganjaran wang tunai bernilai RM10,000 sebagai rebutan.

Para peserta bukan sahaja berpeluang meraih hadiah yang disediakan, malah pada masa yang sama menyumbang kepada ‘Dana Projek Komuniti O-some’, iaitu tabung yang akan dimanfaatkan untuk tujuan perancangan, pengkonsepan dan pelaksanaan projek komuniti tersebut, yang akan diselia oleh seorang mentor daripada universiti itu.

“JACK ‘n JILL Cream-O adalah jenama biskut sandwic yang menginspirasi orang ramai supaya ‘jadikan sehari anda O-some’.

Kami memilih untuk berganding bahu dengan Universiti Teknologi MARA untuk projek ini kerana kami begitu kagum dengan kesan dan impak yang diperolehi melalui program jangkauan masyarakat yang telah mereka kendalikan untuk komuniti di Malaysia.

Kami tidak sabar untuk menanti projek ini tamat dan kami yakin hasilnya pasti amat mengkagumkan,” – Emmanuel B. Puno, Naib Presiden Kanan (SVP) URC Snack Foods Malaysia, Indonesia dan Singapura.

Kerja-kerja ‘Projek Komuniti O-some’ akan bermula pada 16 April dan dijangka selesai pada Mei 2021.

Peraduan Cream-O Sama-Sama O-some

Peraduan Cream-O Sama-Sama O-some

Bagaimana untuk sertailah Peraduan Cream-O Sama-Sama O-some sambil menyumbang kepada ‘Dana Projek Komuniti O-some’?

Ada hanya perlu WhatsApp, Menang dan Jadikan Komuniti O-some dengan 2 langkah mudah berikut:

  • Langkah 1: Beli JACK ‘n JILL Cream-O dan/atau Magic bernilai RM5 dalam satu resit. Simpan resit tersebut.
  • Langkah 2: WhatsApp [Nama] , [No. MyKad], gambar resit, jawab soalan dan hantar ke +6011 5500 1878: Pek Promosi Cream-O PERCUMA 15% terdapat dalam 4 variasi – Ya/Tidak?

Tempoh peraduan bermula dari 1 Mac 2021 hingga 15 April 2021. 10 mata daripada setiap penyertaan yang layak akan disalurkan kepada ‘Dana Projek Komuniti O-some’.

Anda juga Berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah O-some berikut:

  • Hadiah Utama : RM1200 x 1
  • Hadiah Kedua : RM800 x 2
  • Hadiah Ketiga : RM200 x 36

So, apa tunggu lagi. Jom sertai Peraduan Cream-O Sama-Sama O-some sambil menyumbang kepada ‘Dana Projek Komuniti O-some’. Untuk maklumat lanjut, layari https://www.facebook.com/creamomalaysia/ .

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

2 thoughts on “Projek Komuniti O-some Kerjasama JACK ‘n JILL Cream-O & UiTM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *