April 26, 2024

Kempen “Biar Ori, Baru Sempoi” Mempromosikan F&N Teh Tarik

F&N Teh Tarik MK K-CLIQUE

F&N melancarkan kempen “Biar Ori, Baru Sempoi” untuk rakyat Malaysia terutamanya peminat Teh Tarik untuk nikmati Teh Tarik dalam tin, yakni F&N Teh Tarik.

Minuman ini telah ada dipasaran mulai April 2020 dan kini pihak F&N berkerjasama dengan rapper tempatan MK K-CLIQUE melalui kempen “Biar Ori, Baru Sempoi” untuk mengukuhkan lagi kedudukan jenama berkenaan.

Melalui kerjasama ini,

Maka terhasilnya video dan lagu tema baharu yang disampaikan sendiri secara eksklusif oleh MK K-CLIQUE

Kempen F&N Teh Tarik baharu in bertujuan untuk menarik perhatian generasi muda Malaysia dengan cara yang ceria lagi bertenaga dan mengujakan.

la juga membolehkan generasi ini dapat menikmati Teh Tarik kegemaran pada bila-bila masa, tidak kira di mana sahaja berada.

2 Variasi F&N Teh Tarik

F&N Teh Tarik ORI dibru menggunakan krimer manis F&N dan teh asli. Ia boleh didapati dalam 2 variasi – ORI & Kurang Manis samada dari botol ataupun tin.

“F&N Teh Tarik yang dikeluarkan pada awalnya semasa kemuncak pandemik pada 2020, dicipta untuk mereka yang merindukan ‘rasa teh tarik mamak’ sebenar.

Bagi meneruskan momentum dengan generasi muda lalaysia, kami melancarkan kempen baru ini yang melambangkan rasa asli adalah yang terbaik dan emastikan F&N Teh Tarik tersedia dan mudah didapati dan dinikmati oleh semua orang pada bila-bila masa, lak kira di mana sahaja,” – Tiffany Tan, Ketua Bahagian Pemasaran Jenama Tenusu, F&N Dairies, F&N Beverages Marketing Sdn Bhd.

Dapatkan F&N Teh Tarik secara PERCUMA di Lokasi Terpilih

Anda boleh dapatkan F&N Teh Tarik secara PERCUMA melalui mesin layan diri interaktif yang unik di lokasi tertentu sepanjang bulan Mei ini ;

  • Stesen LRT KLCC (5-9 Mei)
  • Penang Sentral (11 – 15 Mei)
  • Stesen LRT KL Sentral (18 – 22 Mei)
  • JB City Square (25-29 Mei)

Untuk maklumat lanjut mengenai F&N Teh Tarik, anda boleh layari www.fn.com.my .

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *