Bercuti KLCC Family
Pejam celik, tahun 2019 hampir sampai ke penghujungnya. So apa perancangan korang untuk hujung tahun ini?

Habiskan cuti tahunan dengan keluarga, ataupun berjalan-jalan makan angin ke luar negara?

Selalunya, Bro akan bawa keluarga pergi berjalan-jalan ke Melaka, Penang ataupun ke sebelah pantai timur. Cuma kali ini, puan isteri mencadangkan kami sekeluarga bercuti ke luar negara.

Agak pening juga memikirkan ke mana harus kami bercuti pada hujung tahun ini.

Mungkin kah ke Bali? Atau ke Phuket? Atau mungkin juga ke Singapura? Semuanya nampak menarik je untuk dilawati bersama keluarga.

Korang pula, bagaimana? Ada fikirkan tempat percutian yang ingin anda lawati hujung tahun ini?

Korang ingin bercuti, tak bajet tak cukup?

Jangan risau, korang boleh buat tempahan sekarang untuk menikmati percutian yang menjimatkan bersama Traveloka Salebration dan Matta Fair!

Traveloka Saleabration

Apa yang korang perlu buat, hanya buat tempahan sepanjang tempoh kempen Traveloka Saleabration berlangsung dari 26 Ogos – 27 September 2019 untuk menikmati penjimatan keseluruhan sehingga RM350.

Wowww….!!! Banyaknya penjimatan.

Jika bercuti bersama keluarga, lagi banyak penjimatan boleh diperolehi.

Korang boleh nikmati diskaun 5% sehingga MYR 60 untuk tempahan penerbangan domestik dalam satu ID Tempahan dengan transaksi minimum MYR 200

Manakala untuk tempahan penerbangan antarabangsa, anda boleh nikmati diskaun 5% sehingga MYR 120 dalam satu ID Tempahan dengan transaksi minimum MYR 300.

So, korang nak bercuti dalam Malaysia atau luar negara tahun ini?

Traveloka Promo Flights

Apa kata korang bercuti je keluar negara kali ini.

Untuk pengetahuan korang, Traveloka Salebration menyediakan pelbagai tawaran menarik seperti Traveloka Promo Flights yang murah dan menjimatkan untuk korang melancong ke luar negara sepanjang tahun.

Bila lagi nak rancang percutian ke luar negara.

Dah la jimat dan mudah saja untuk membuat keputusan dalam memilih lokasi percutian yang anda idam-idamkan selama ini.

Jika selama ini, korang hanya bercuti dalam Malaysia. Apa kata, kali ini korang bercuti ke negara Asia yang lain, tak pun ke Eropah ke kan hahahaha.

Traveloka Saleabration Asia

Traveloka Saleabration Domestic

Tengok harga penerbangan lokasi sekitar Asia Tenggara pun dah cukup murah.

Begitu juga dengan penginapan dimana pelbagai pilihan tempahan hotel yang murah ditawarkan dengan tawaran diskaun yang menarik serta tawaran hadiah menarik kepada pelanggan setia Traveloka tanpa kos tersembunyi.

Dengan Traveloka Salebration, korang boleh nikmati :-

Penerbangan Domestik: Diskaun 5%, sehingga RM60
Penerbangan Antarabangsa: OFF 5%, sehingga RM120
Hotel: 10% OFF, sehingga RM80
Xperience: OFF 20%, sehingga RM100
Pemindahan Lapangan Terbang: OFF 25%, sehingga RM50

Wowwww…..!!!

Bukan itu sahaja, matta fair online promotions juga turut berlangsung dan kali ini ia kembali lebih besar dan lebih baik daripada yang pernah ada dengan tawaran eksklusif, promosi dan diskaun yang pasti akan membuat korang tak sabar-sabar untuk menikmatinya.

Bagi korang yang dah biasa ke pameran Matta Fair, pasti rambang mata dengan setiap tawaran dan promosi yang ditawarkan di setiap booth.

Rasa macam semua tawaran rasa nak rembat.

Tapi, tak semua tawaran berbaloi untuk kita ambil jika banyak faktor kita tidak ambil kira. Contohnya; masa, harga, lokasi etc.

Mungkin sewaktu kita berada di booth, rasanya semua menarik disertakan ayat-ayat manis si promoter di setiap booth. Sampaikan korang tak sempat nak tengok / bandingkan dengan tawaran lain atau berbincang dengan pasangan korang.

So dengan adanya online promotions ini, Korang ada banyak masa untuk tengok segala tawaran yang ada serta membuat perbandingan mana tawaran yang terbaik dan berpatutan untuk seisi keluarga..

Dalam masa yang sama, korang boleh berbincang dengan pasangan di hadapan skrin komputer / telefon pintar sebelum membuat sebarang keputusan.

So, korang jangan lupa untuk dapatkan tawaran dan promosi terbaik sempena Traveloka Saleabration ini. Bila lagi nak bercuti sambil berjimat.

Tersangatlah berbaloi promosi Traveloka Saleabration 2019