May 16, 2024

Majlis Perasmian Beaconhouse Pre-School di Gamuda Gardens

Pelancaran Beaconhouse Pre-School

Melalui kerjasama Gamuda Land, Beaconhouse Pre-School telah dibuka di Gamuda Gardens dalam memberi tambah nilai pendidikan dalam komuniti setempat.

Ini merupakan sekolah pertama yang dibuka dalam komuniti perbandaran oleh pihak Beaconhouse dan terbaharu kepada rangkaian sekolah mereka di pasaran Malaysia yang memberi tumpuan kepada pembelajaran berasaskan permainan.

Di sini, mereka menawarkan pembelajaran berasaskan permainan kepada kana-kanak.

Penyelidikan telah membuktikan bahawa pembelajaran berasaskan permainan sebenarnya adalah pemacu pendidikan yang berkuasa.

Beaconhouse Class

Beaconhouse Classroom

Untuk fasa pertama, pembinaan bangunan Beaconhouse Pre-School di Gamuda Gardens, diikuti penambahan fasiliti seperti padang bola, kolam renang dan gelangan bola keranjang bagi fasa kedua.

Ini memberi kelebihan bagi anak-anak di sini untuk belajar melalui fasiliti yang disediakan seperti pusat sukan, bilik muzik serta studio drama & menari.

Selain itu, ia juga ibubapa boleh merasai suasana yang berbeza di sini. Dimana lokasinya agak mesra penjalan kaki, jalan tanpa kereta dan ruang yang selesa dan selamat untuk anak mereka.

Pendaftaran Beaconhouse Pre-School @ Gamuda Gardens

Beaconhouse Pre-School Gamuda Gardens

Pendaftaran masih dibuka bagi kanak-kanak berumur 4 hingga 12 tahun. Pendaftaran boleh dibuat di GParks Nature School di Gamuda Gardens Waterfront Village.

Untuk maklumat lanjut mengenai Beaconhouse Group of School atau Beaconhouse Pre-School Gamuda Gardens, anda boleh layari www.beaconhouse.edu.my

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *