May 18, 2024

Nak Menang Jersi Bola Bertandatangan Messi, Neymar dan Hazard?

Jersi Bola Tandatangan Messi, Neymar dan Hazard
Demam piala dunia sudah bermula, pasukan mana yang menjadi pilihan anda?

Bagi menyemarakkan lagi bahang Piala Dunia, anda boleh memiliki jersi yang ditandatangani oleh bintang bola sepak dunia dari Yoodo, syarikat telekomunikasi mudah alih digital yang terbaru di Malaysia.

Yoodo menyediakan enam helai jersi bola sepak yang ditandatangani khas oleh Messi, Neymar dan Hazard sebagai sebahagian daripada kempen ‘Yoodo Bola’.

Jersi-jersi dengan tandatangan eksklusif tersebut boleh dimenangi menerusi peraduan yang berlangsung sekarang sehingga 29 Jun 2018.

Yoodo 20GB PercumaPara peminat tidak perlu melakukan sepakan melengkung ke arah gol untuk menang.

Anda hanya perlu log masuk ke laman sesawang yoodo di www.yoodo.com.my dan berkongsi ramalan juara kejohanan anda di laman sosial media yang tersedia.

Peraduan ini eksklusif untuk pelanggan Yoodo, jadi warga Malaysia disaran untuk menyertai Yoodo secepat mungkin untuk berpeluang memenangi hadiah yang ditawarkan.

Selain daripada itu, jika anda mengaktifkan pelan Yoodo pertama sekarang, anda turut boleh menikmati kredit PERCUMA bernilai RM20 yang membolehkan anda membeli 20GB secara PERCUMA

Untuk maklumat lanjut tentang kempen dari Yoodo, anda boleh layari pautan berikut:

Latar Belakang Yoodo : Ia menawarkan perkhidmatan mudah alih digital khusus yang pertama di Malaysia ini yang telah dilancarkan pada awal tahun yang memberikan para pelanggan pilihan dan kawalan terhadap pelan mudah alih anda.

Ini juga bermakna dengan hanya menggunakan aplikasi mudah alih Yoodo, anda dapat mengubah pelan pada bila-bila masa dan mengawal apa yang anda mahukan sepenuhnya.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

One thought on “Nak Menang Jersi Bola Bertandatangan Messi, Neymar dan Hazard?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *