May 19, 2024

WeChatime : WeChat Malaysia Berkerjasama Dengan Chatime

Chatime Malaysia MD Bryan Loo with Shaheizy Sam & Lisa Surihani

WeChat, aplikasi mudah alih komunikasi sosial nombor satu di Malaysia telah mengumumkan kerjasama mereka dengan Chatime – pembekal teh gaya hidup terkemuka di Malaysia.

Ini membolehkan pengguna WeChat, mendapat peluang untuk menebus dan membeli 1 juta cawan Chatime bernilai lebih RM6 juta melalui kupon digital yang boleh didapati melalui platform WeChat.

So ada berita baik untuk korang,

Mulai hari ini sehingga 27 Oktober 2013, pengguna WeChat akan dapat membeli dan menikmati cawan kedua mereka Chatime RM1 dengan setiap pembelian minuman biasa berharga.

Blogger Chatime Shakiddo Denaihati Network

Objektif utama kerjasama ini adalah untuk bukan sahaja meningkatkan hubungan dan interaksi pengguna WeChat dan ganjaran mereka, tetapi juga untuk mewujudkan satu trend baru penglibatan mudah alih dengan pelanggan.

Chatime Malaysia sudah mempunyai “Akaun rasmi” pada WeChat. Akaun Rasmi menyediakan platform bagi jenama ini untuk berinteraksi dengan pengguna mereka.

Melalui akaun ini, pengguna WeChat di Malaysia dan peminat Chatime akan dapat menerima maklumat terkini dan promosi terbaru Chatime Malaysia. Pelanggan juga dibenarkan untuk berkongsi pendapat mereka dan pertanyaan melalui teks, suara, atau mesej video.

Chatime Malaysia MD Bryan Loo with Shaheizy Sam & Lisa Surihani at Chatime HQ Training Centre

Jangan lupa untuk follow Chatime Malaysia di WeChat

Untuk menebus promosi eksklusif ini, anda hanya perlu mengemukakan baucar pada telefon mereka apabila membeli di mana-mana cawangan Chatime di Malaysia.

Chatime Malaysia juga akan menjalankan satu siri pameran bergerak di Lembah Klang, Pulau Pinang, Ipoh dan Johor dari sekarang sehingga 27 Oktober 2013, untuk memaklumkan kepada orang ramai mengenai sambutan 1 juta cawan.

Untuk maklumat lanjut,  anda boleh layari www.wechat.com dan www.chatime.com.my

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

10 thoughts on “WeChatime : WeChat Malaysia Berkerjasama Dengan Chatime

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *