20130617-201144.jpg

Disini Bro ingin kongsikan pengalaman dibelakang tabir pembikinan rancangan Blogger Voice.

Tahniah kepada rakan blogger yang terpilih. Tak sia-sia Bro petik nama korang kepada mereka.

Harap benda ini mampu menjadi batu loncatan anda untuk berjaya dalam dunia blogger.

Benda baik elok dikongsi. Kenapa perlu makan sensorang kan :)

Shooting sepatutnya bermula pukul 9 pagi. Tetapi atas masalah teknikal, hampir pukul 11 pagi baru start.

Jiran dok jeling-jeling rumah Bro bila nampak beberapa kereta datang ke rumah bro dengan kelengkapan besar-besar.

Bro cakap tunggu je la keluar tv nanti :)

20130617-201414.jpg
Rumah bro penuh dengan krew. Keadaan dalam rumah pun agak panas.

Kipas terpaksa ditutup, sebab tak nak ada sebarang bunyi terakam sekali. Memang dalam keadaan silent.

Agak berbeza jika dibandingkan dengan shooting yang bro terlibat sebelum ini.

Dah jaga macam berlakon pun ada. Sian isteri Bro, kalau ikutkan dia pemalu sikit depan kamera.

Tapi nak buat macam mana, dia kan isteri Bro. Mana sempat nak cari replacement dalam masa terdekat.

Eh, ada ke yang sudi jadi replacement atau stuntwoman untuk watak isteri Bro?