Percintaan jarak jauh, memang banyak dugaannya.

Sms dan call tidak dibalas, banyak benda akan bermain difikiran. Permainan perasaan yang mampu buat kita tidak mempercayai pasangan kita sedangkan mereka tidak pernah mencurangi kita.

Bila benda ini terjadi, mungkin kita pula mencurangi mereka tanpa kita sedari. Dimana kita perlukan seseorang untuk mengembirakan kita dikala duka ini.

Ianya mungkin bukan masalah sekiranya pada asalnya percintaan ini memang berjarak jauh.

Yang menjadi masalah jika satu percintaan itu terpaksa berjauhan atas sebab-sebab tertentu. Sebelum berpisah, berbagai janji manis ditaburkan.

Seminggu dua sms dan call diterima setiap hari.

Minggu seterusnya…..!!! sms tidak berbalas, call tidak diangkat. Apa ke hal…??

Jom tonton video ini.

Apa yang sebenarnya berlaku? Mereka seolah-olah gembira.

Walaupun mereka akan berjauhan daripada satu sama lain, mereka seolah-olah seperti hanyut dalam dunia mereka tetapi kemudian tiba-tiba segala-galanya berubah!

Adakah si lelaki sudah mempunyai perempuan lain? Atau adakah ianya hanya sekadar satu salah faham?

Hubungan percintaan banyak dugaannya, adakalanya kita diatas dan adakalanya kita dibawah. Ianya semuanya bergantung dengan bagaimana anda mengawal keadaan sekiranya menghadapi dugaan seperti ini.

Jangan sesekali benarkan hubungan yang terbina ini berakhir dengan sesuatu yang menyedihkan tanpa penjelasan dari sebelah pihak.

Tetapi,

Siapakah lelaki itu? Adakah lelaki itu menyukai si gadis? Atau si gadis itu juga menyukai si gadis tue?

Paling penting, dalam kes hubungan Amy & Nick (pasangan yang bercinta dalam video klip ini), ia menunjukkan bahawa jika anda tiada plan data, anda akan kehilangan segala-galanya.

Lagipun, segala-galanya ada di internet sekarang dan ianya mengenakan kos kepada anda. Selagi anda mempunyai plan data, hubungan akan berjalan lancar.

Anda hanya perlu mendail *128# untuk mendaftar mana-mana pek dan anda akan mempunyai segala-galanya. Info lanjut di www.xpax.com.my

Nantikan bahagian seterusnya : Jangan Hilang Segalanya.