Kembali Ke Sekolah Bersama Faber-Castell
Faber-Castell Malaysia telah melancarkan kempen ‘Kembali ke Sekolah’ tahun ini dengan tumpuan memupuk kreativiti dan imaginasi kanak-kanak.

Melaluinya, ia dapat merangsang perkembangan otak di kalangan anak-anak kecil.

Bagaimanapaun, pilihan produk alat-alat tulis yang tepat adalah faktor penting yang akan menyumbang kepada perkembangan otak anak-anak kecil.

Pemilihan set alat-alat tulis yang baik akan mempertingkatkan pengalaman pembelajaran mereka serta meningkatkan kemahiran motor halus mereka.

Berdasarkan kualiti serta kesungguhan penyelidikan dan ketabahan jenama Jerman, Faber-Castell telah menghasilkan produk rekaan ergonomik. Dengan produknya, matlamat Faber-Castell ialah untuk menawarkan pengalaman kreatif yang akan memberikan keseronokan dan inspirasi kepada pelanggan.

2 Watak ‘Castle Heroes’ Teraju KempenKembali ke Sekolah

Kempen Kembali ke Sekolah tahun ini bertema Castle Heroes, yang menampilkan watak lelaki bernama Bernard dan watak perempuan yang bernama Cassandra. Kedua-dua watak Castle Heroes ini akan memberikan inspirasi kepada kanak-kanak untuk menggunakan imaginasi mereka dalam mengatasi halangan dan cabaran.

Sempena pelancaran kempen Kembali ke Sekolah, empat set Castle Heroes yang memberikan inspirasi telah diperkenalkan.

Set-set tersebut merangkumi set keperluan sekolah yang lengkap dengan alat-alat yang diperlukan untuk kegunaan di sekolah, set melukis yang termasuk satu set kad lukisan kreatif, set pensel mekanikal dan satu set pemadam yang mengandungi 3 pemadam.

Selain daripada set Castle Heroes, Faber-Castell Malaysia juga memperkenalkan beberapa set Kembali ke Sekolah, set-set promosi dan set hadiah yang ideal untuk dijadikan hadiah di musim cuti ini.

Antaranya termasuklah produk-produk baharu yang inovatif seperti Buku Mewarna realiti terimbuh (AR) ‘Colour to Life’ dengan Connector Pens; My Colour Companion First Grasp Crayons dengan sebuah buku mewarna – dihasilkan khusus untuk anak-anak kecil berusia tiga hingga empat tahun; dan juga pensel Tri-Writing Colour Design berbentuk tiga segi yang menarik, yang amat sesuai untuk menulis dan melukis.

‘Colour to Life’ adalah aplikasi digital yang terkini dari Faber-Castell Malaysia untuk membawa kemajuan dalam aktiviti mewarna dan melukis. Set ini termasuk buku pewarna, set warna Connector Pens dan app hidupkan watak-watak buku dengan pewarna.

Buku pewarna Augmented Reality (AR) ini adalah yang pertama seumpamanya yang dihasilkan oleh syarikat alat tulis.

Diskaun Istimewa Tiket Masuk KidZania Dengan Faber-Castell

Sempena kempen Kembali ke Sekolah tahun ini, terdapat pelbagai aktiviti untuk memupuk kreativiti yang disediakan untuk orang ramai, seperti peraduan ‘Spot, Snap and Win’ serta aktiviti mewarna di lokasi dan bengkel kreatif Tack-It di pusat membeli-belah terpilih di seluruh negara.

Untuk menjadikan kempen ini lebih menarik bagi para pelanggan, Faber-Castell Malaysia juga bekerjasama dengan KidZania untuk menawarkan diskaun istimewa bagi tiket masuk ke KidZania dengan pembelian pensel warna Slim-Flexi atau pensel warna Watercolour Faber-Castell.

Dengan setiap resit pembelian, pelanggan layak membeli sehingga empat tiket dengan diskaun 35 peratus dari 1 November hingga 31 Disember 2019 dan diskaun 40 peratus dari 1 Januari hingga 31 Mac 2020.

Di samping itu, satu peraduan mewarna yang dianjurkan oleh Faber-Castell juga akan berlangsung dari 1 hingga 30 November 2019, di mana lembaran pewarna boleh didapati dari KidZania atau dengan memuat turun dari Facebook Faber-Castell Malaysia.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai Kempen Kembali ke Sekolah Faber-Castell Malaysia, anda boleh layari ke laman Facebook rasmi Faber-Castell Malaysia.