May 19, 2024

Jom Menangi Sebuah BMW 330e Sport Dengan Simkad Tronexus

BMW 330e Sport
Pernahkah anda impikan kereta idaman BMW 330e Sport menjadi milik anda?

Bro ada berita baik dan mungkin dapat merealisasikan impian anda dimana Tronexus Global kini tengah menganjurkan cabutan bertuah More Easier 2 Win.

Cabutan bertuah ini hanya terbuka kepada semua Ahli Premium Tronexus dimana hadiah utamanya merupakan sebuah BMW 330e Sport.

Manakala tempat kedua pula berupa Proton Persona 1.6 Executive CVT.

Menarik bukan?



Bukan itu sahaja, terdapat 23 hadiah lain yang merangkumi pakej perlancongan, motorsikal, Tv, gajet & basikal untuk dimenangi.

Cabutan Bertuah ini berlangsung dari 21 Jun hingga 30 September 2017.

Anda hanya perlu mendaftar menjadi Ahli Premium di Tronexus untuk melayakkan diri untuk sertai cabutan bertuah ini.

Maklumat lanjut, anda boleh layari www.tronexus.com

Apa Itu Tronexus?

Pejabat Urusan Tronexus Global
Tronexus Global Sdn Bhd merupakan anak syarikat kepada Talk Focus Sdn Bhd dan juga syarikat di sebalik simcard Tronexus yang luar biasa.

Ia merupakan satu-satunya kad simcard yang membolehkan ahli-ahlinya menjana pendapatan pada kadar dan masa mereka sendiri menggunakan hanya telefon bimbit mereka.

Baru-baru ini, mereka telah mengumumkan sedikit perubahan pada kontest yang mereka anjurkan sejak tahun lepas untuk memberi lebih perluang kepada pelanggan dan penyokong mereka untuk memenangi hadiah menarik.

Tronexus sentiasa berusaha memastikan ahli mereka sentiasa dihargai dengan menawarkan hadiah berserta manfaat terbaik buat mereka.

Sekaligus membolehkan mereka menjadikan Tronexus sebagai peluang menjana pendapatan sendiri dan kekal berjaya bersama-sama.

Jana Pendapatan Dengan Tronexus

Menurut Dato’ Sri Eric Yap, Ketua Pegawai Eksekutif Talk Focus Sdn Bhd,

Model perniagaan Tronexus membolehkan ahlinya memperoleh pendapatan sampingan tanpa perlu mengorbankan waktu kerja yang lama.

Dengan model ini, Tronexus menyediakan peluang kepada suri rumah dan juga pekerja pejabat yang mencari pendapatan tambahan tetapi tidak mempunyai masa terluang disebabkan oleh kehidupan dan komitmen mereka yang sibuk.

Jana Pendapatan Dengan Tronexus
Bagaimanapun Tronexus bukan sekadar memberi ahlinya pendapatan tambahan bahkan beberapa manfaat juga dapat dinikmati.

Untuk menjana pendapatan melalui Tronexus, memerlukan penggunanya mendaftar keahlian sebagai Ahli Premium Tronexus sekaligus melayakkan mereka menikmati beberapa manfaat.

Dengan mengajak orang lain menjadi Ahli Premium Tronexus membolehkan mereka menikmati komisen berturusan secara berperingkat termasuk bonus tambahan yang boleh dijadikan pemangkin untuk anda aktif menjana pendapatan dengan Tronexus.

Bukan itu sahaja.

Setiap Ahli Premium Tronexus didaftarkan dibawah anda, melayakkan anda menerima 500Mb data secara PERCUMA, manakala mereka pula akan menerima 1Gb data bila keahlian Premium Tronexus mereka diaktifkan.

Lebih menarik,

Daftar keahlian Premium Tronexus dalam tempoh hingga 30 September 2017, bakal melayakkan anda menyertai cabutan bertuah dimana hadiah utamanya berupa sebuah BMW 330e Sport.

Bagaimana Nak Menang BMW 330e Sport Dengan Tronexus

Lebih Mudah 2 Win Tronexus
Peluang untuk menyertai cabutan bertuah ini hanya dibuka kepada Ahli Premium Tronexus sahaja.

Melalui mekanisme kontest terbaru ini, Ahli Premium Tronexus berhak mendapat 1 tiket Cabutan Bertuah bagi setiap ahli Premium T.A.S.K yang berjaya mendaftar dibawahnya (referral).

Bagi yang baru menjadi Ahli Premium atau ahli Tronexus yang dinaikkan keahlian mereka ke Keahlian Premium akan layak mendapat 2 Tiket Cabutan Bertuah.

Lebih banyak tiket, maka lebih tinggi peluang mereka untuk memenangi hadiah yang ditawarkan.

Untuk maklumat lanjut mengenai Keahlian Premium Tronexus, anda boleh layari www.tronexus.com

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *