March 29, 2024

Dashing Egde 2.0 Pilihan Gaya Hidup Lelaki Malaysia

Dashing Egde 2.0 Gaya Hidup Lelaki Malaysia
Dashing Egde 2.0 menjadi sebahagian daripada gaya hidup lelaki Malaysia yang santai dengan gaya hidup yang lebih menyeronokkan dan keyakinan.

Sinonim dan terkenal dengan kualiti serta wangian yang tahan lama, DASHING membolehkan setiap lelaki moden meluahkan perasaan dan keyakinan mereka pada rangkaian harga yang berpatutan.

DASHING dengan bangganya mengumumkan pelancaran semula koleksi ADVENTURER yang merangkumi Deodoran, EDT dan wangian Roll-On.

Wangian baru yang dirumus khas mampu bertahan lebih lama dan memberikan kesegaran sepanjang hari, terutamanya mereka yang aktif. 2 variasi produk ini dinamakan sebagai BOLD 2.0 dan EDGE 2.0.

Dashing Egde 2.0

Dashing Egde 2.0 Gaya Hidup Lelaki Malaysia
Pembungkusan baru untuk DASHING ADVENTURER merangkumi pelbagai warna bertenaga dan premium.

Pembungkusan yang unik juga disertai dengan reka bentuk sentuhan 3D yang menarik yang akan memberikan rupa dan rasa yang eksklusif untuk pengguna mereka. Permukaan kotak direka bertekstur untuk sentuhan elegan dan eksklusif.

EDGE 2.0 direka khas dengan cetakan tayar kenderaan berpacuan 4 roda bagi melambangkan sukan lasak dan aktiviti luar, selaras dengan ciri-ciri seorang pengembara sejati.

Dashing Egde 2.0 Gaya Hidup Lelaki Malaysia
Deodoran roll-on Edge 2.0 – Dengan perlindungan 7 dalam 1 iaitu wangian kekal, cegah bau, tiada kesan putih, kesegaran unggul, anti-bakteria, cepat kering dan anti peluh.

Ianya mampu bertahan sehingga 60 jam perlindungan bau badan.

Dashing Egde 2.0 Gaya Hidup Lelaki Malaysia

Deodoran Body Spray Edge 2.0 Deodoran semburan badan yang mempunyai teknologi baru ini TANPA GAS.

Sebotol mampu bertahan selama 2 bulan. Berbeza dengan semburan deodoran tradisional yang hanya dapat bertahan selama 3 minggu akibat penggunaan harian.

Ini kerana semburan TANPA GAS mengandungi pati deodoran tulen yang mampat dan boleh memberi sehingga 750 semburan bagi setiap botol.

Dengan adanya teknologi pengeringan segera akan memberikan rasa kering pada kawasan bawah lengan dan boleh mengelakkan pertumbuhan bakteria disamping memberikan kesegaran sepanjang hari.

Dashing Egde 2.0 Gaya Hidup Lelaki Malaysia

Eau De Toiletter Edge 2.0 – Wangian baru ini memberikan setiap lelaki kesegaran dengan haruman lapisan citron, kupasan lemon daun lemon yang segar serta haruman ringan dari geranium dan tumbuhan hijau, nuansa kayu cedar menambahkan sifat “woody”.

Dengan haruman ini mereka akan bertenaga ke paras tertinggi sekaligus membolehkan mereka memulakan hari baru mereka dengan wangian Edge 2.0.

Edge 2.0 adalah perlambangan lelaki sejati di peringkat belia mereka tetapi dalam bentuk haruman; mereka adalah peneroka yang bercita-cita serta tidak sabar untuk meneroka wilayah yang belum diterokai.

Sama seperti bagaimana mereka mengidamkan lebih pengembaraan dalam kehidupan, kesegaran pada setiap masa akan menetapkan semula mood mereka dan meningkatkan tahap tenaga mereka ke paras tertinggi, sekali gus membolehkan mereka memulakan hari baru mereka.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk terbaru dari Dashing, anda boleh layari :-

Laman Web : www.dashing.com.my
Facebook : www.facebook.com/Dashing.MY
Instagram : www.instagram.com/dashing_my

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

2 thoughts on “Dashing Egde 2.0 Pilihan Gaya Hidup Lelaki Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *