May 19, 2024

#The21DayMission – Peluang Ubah Gaya Hidup Lebih Sihat

The 21 Day Mission
Kajian menunjukkan, bahawa kita memerlukan 21 hari untuk memiliki habit baru mengantikan habit lama dalam kehidupan seharian kita.

Oleh itu, Mission Foods Malaysia telah bekerjasama dengan Guru Kecergasan, Dave Nuku dan Selebriti Nutrisi, Alexandra Prabaharan mencipta program yang mudah diikuti selama 21 hari yakni #The21DayMission.

The 21 Day Mission akan menampilkan video resepi dan kecergasan yang akan dikongsikan kepada pelanggan setiap hari.

Langganan adalah PERCUMA dan mudah dilakukan melalui laman Facebook Mission Foods Malaysia.

Selepas melanggan, anda akan menerima pautan kepada video dan plan pemakanan terlebih dahulu bagi persiapan diri anda untuk menyertai The 21 Day Mission yang akan bermula pada 9 May 2016.

The 21 Day Mission

Program ini merupakan kolaborasi diantara Mission Foods Malaysia dan guru kecergasan, Dave Nuku.

Beliau merupakan jurulatih peribadi bertauliah dan juga penasihat kesihatan dan kecergasan di peringkat antarabangbangsa. Pernah menjadi antara jurulatih bagi rancangan TV – Biggest Loser Asia.

Beliau juga merupakan co-founder gym Fire Station dimana beliau akan mengabadikan hidupnya bagi membantu mereka yang ingin mencapai impian dan tranformasi dalam hidup mereka dengan memiliki badan, minda dan jiwa yang sihat.

The 21 Day Mission

Bagi bahagian nutrisi dalam program ini, Alexandra Prabaharan, seorang pakar permakanan akan menghasilkan pelan makanan yang menyelerakan.

Ia merangkumi resepi sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam yang bersesuaian dengan rejim kecergasan.

Kesemua resepi direka seringkas yang boleh bagi memudahkan anda menyediakannya menggunakan bahan yang mudah dijumpai dan sedap disediakan bersama produk Mission Foods seperti Wraps, Pita, Naan dan Tortilla Chips.

#The21DayMission – 12 Pemenang Di Cari

The 21 Day Mission

Untuk memberi semangat kepada “mereka yang liat”, Mission Foods akan menghadiahkan Pek “21-Day Mission” kepada 12 pemenang bertuah.

Di mana anda akan menerima 3 hidangan yang akan dihantar kepada anda setiap hari berserta akses penuh ke Fire Station. Anda akan dilatih oleh Dave Nuku bersama-sama jurulatih beliau.

Hidangan pula, disediakan dan dihantar mengikut resipi Huios Meal Prep oleh Alexandra dalam memastikan hidang segar dan sihat disediakan.

Setiap pek bernilai melebihi RM5,000.

Macam mana nak sertai? Anda hanya perlu layari (diantara 17 – 30 April) :

Pemenang akan diumumkan pada minggu pertama bulan Mei 2016 dimana mereka akan berpeluang memulakan perjalanan menuju kehidupan yang sihat, cergas dan kuat.

Dan mungkin,

Bro juga salah seorang yang akan menyertai kempen ini dan berpeluang menikmati kehidupan yang sihat, cergas dan kuat.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

3 thoughts on “#The21DayMission – Peluang Ubah Gaya Hidup Lebih Sihat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *