March 19, 2024

#DTopSecret – Menu Rahsia Domino’s Pizza Didedahkan

Menu terkini dari Domino's Pizza
Tempoh hari, Bro ada kongsikan tentang #DTopSecret – sesuatu yang cuba pihak Domino’s Pizza rahsiakan. Jika lupa, anda boleh bacanya di sini.

Kini, ianya tidak lagi menjadi tanda tanya bila pihak Domino’s sendiri telah mendedahkannya kepada umum pada 30 Oct 2015.

Paling menarik,

Pada 30 Oct 2015 itu, Bro mendapat panggilan dari pihak Domino’s Pizza dimana mereka ingin delivery pizza terbaru mereka untuk Bro dan keluarga nikmati.

Alhamdulillah.

Dapat juga menjadi yang terawal merasai menu terbaru dari mereka.

Domino’s Pizza Chicken Confidential

Menu terkini dari Domino's Pizza

Dominos’s Pizza Malaysia telah melancarkan Pizza Chicken Confidential salah satu menu baru mereka.

Ia didatangkan dengan lebih bawang, tomato, nenas, potpourri ayam dan ayam bakar beserta dengan sos “Top Secret”. Memang sedaplah rasanya, cuma kurang puas dan terasa macam nak order lagi.

Domino’s pizza Malaysia juga telag mengurangkan harga untuk pembelian dua menu pizza dengan harga RM30 bagi set regular, RM50 set large dan RM70 bagi set xtra large.

Domino’s Pizza – Banana Kaya Desert

Jangan lupa untuk memesan Banana Kaya Desert yang didatangkan dengan kerak sapuan nipis mentega dan ditabur dengan gula icing.

Pertengahan desert diisi lapisan kaya pandan manis, asli yang diperbuat daripada pandan aromatik, telur yang segar dan krim kelapa kaya dan ditambah hirisan pisang.

Memang sedap rasanya.

Untuk mengetahui tentang promosi terkini atau ingin membuat pesanan secara online, anda boleh layari laman rasmi Domino’s Pizza Malaysia – www.dominos.com.my

Selamat Tg Malim, Perak sudah ada Domino’s Pizza :)

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

5 thoughts on “#DTopSecret – Menu Rahsia Domino’s Pizza Didedahkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *