17,160,298 total views, 864 views today

Beristerikan Nelydia Senrose Dan Uqasha Senrose

Travel, Parenting dan Lifestyle Influencer di Malaysia. 7 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

Nedylia Senrose Dan Uqasha Senrose

Siapa tak nak memperisterikan selebriti cantik manis yang baru menempah nama dengan beberapa drama dan filem.

Baru-baru ini 2 adik beradik ini, yakni Nelydia Senrose Dan Uqasha Senrose sentiasa diajukan soalan bila akan menamatkan zaman bujang mereka oleh media.

Akaknya Uqasha Senrose yang membintangi Filem Paku Pontianak (yang sedang ditayangkan dipawagam) telah menyatakan bahawa keluarga Pekin Ibrahim telah merisik beliau.

Mana kala Nelydia Senrose yang baru berusia 19 tahun menyatakan beliau belum bersedia bergelar isteri kepada Qi Razali.

Malangnya #retis Bro Framestone (yang berbaju hitam) telah sedia menimang cahaya mata pertamanya tidak lama lagi. Bagaimanapun beliau masih merahsiakan jantina anaknya.

Ketiga-tiga selebriti ini ditemui sewaktu majlis rumah terbuka Media Prima di One World Hotel minggu lepas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 thoughts on “Beristerikan Nelydia Senrose Dan Uqasha Senrose

  1. Nampak bro plak yang paling kecik..hehe..muka diorang sama la

    1. Oh tinggi orangnya. Kembar ker 2 beradik ini? Rasa sama tinggi bro Hafiz Rahim. 🙂

  2. Pergghhh…terbaiklah. Dua2 memang lawa yg tengah tu tak boleh puji lebih2…hahaaa…

    1. Ala puji je la.. xbaik pilih kasih nie tau…

  3. berani ke nak kawin lagi satu???

    1. Berani tue memang berani, tetapi berani ke nak pikul tanggungjawab kepada 2 isteri…

  4. dorg lg tggi dari bro? hehe.. bestnya dpt jmpa dua org neh..

    1. Pakai heel la…. Xbest, sebab masing2 sudah ada yang punya…

  5. comel diaorang kalau bro tidak turut serta

  6. fuhhh.. komfem tak keluar rumah setahun kalau dapat jadi bini.. hihi~

    1. Kena keluar juga, kalau tak macam mana nak cari rezeki kan… lain la harta bertahun2 tak luak kalau tak kerja.

  7. kacaknya retis di tengah² tuu..hehe

    1. Susah2 je puji dia.. Dah selalu amik gambar retis teu kan…

  8. Cantik dan berbakat kedua-dua artis ini… retis berbaju hitam tu pun apa kurangnya.. Cuma tak ada peluang nak berlakon di layar Perak… Mungkin ada rezeki berlakon di layar emas satu hari nanti…

    1. Yang baju hitam tue tunggu dia masuk kilauan emas.. baru layak kot 🙂

  9. amboi bro,diapiti oleh dua gadis yang cantik…kalah jejaka malaya ler bro nie..haha

    1. he…23x kalah la sangat.. ke bro nie memang jejaka malaya??

  10. mereka lagi tinggi dari bro? maybe pakai high heels kot 🙂

    1. Yup mereka pakai heels dan bro nie xde la tinggi mana orangnya

  11. syoknya bro dapat jumpa wanita jelita dua orang tu…. 🙂

    p/s: blog dayangdeno dah bertukar domain : http://www.dayangdeno.com/

    1. Tapi tak boleh tandingi isteri Bro.. dia je paling jelita dalam hidup bro 🙂

  12. oo baju hitam tu retis erk..berlakon citer ape erk..hehe

    1. Tahun lepas dengan Astro Awani.. Tahun nie dengan TVi je kot..

  13. sapa la yang beruntung dapat kedua2nya ni..cantik pun cantik..berbakat pun yer…

    1. Sorang Qi Razali dan sorang lagi member Bro, Pekin Ibrahim

  14. Sedap mata memandang je la kan…. hahahahaha

  15. eizah

    comry la kak el……saya mnt sgt lam cte cnta jannah n setia hjg nyawa….ummm

Leave a Comment