Orang yang sudah kahwin je, faham perasaan orang yang nak kahwin.

Eh, tak sangka pengapit waktu majlis perkahwinan Bro di sebelah Johor nak mendirikan rumah tangga tidak lama lagi.

Dengar cerita lepas raya ini kan (ke Bro salah informasi, dah la nak contact korang sekarang nie macam susah je).

“Pengapit yang mana satu yang kahwin tue Bro?”

Pengapit lelaki dan pengapit perempuan yang kahwin. Baru 2x menjadi pengapit, terus letak jawatan dan teringin nak diapit he..23x

Apa-apa pun moga dipermudahkan untuk korang berdua.

Bro dah lepas dah, yang akan datang tak tahu lepas ke tak he…23x

Apa ek perasaan Tok Kadi bila nak nikahkan orang yang nak nikah lagi ek?