1,587,262 total views, 22,625 views today

Pemenang Contest Sempena Perlancaran Kawasaki + GiVi Showroom Di Bandar Sunway


Terima kasih bro ucapkan kepada blogger yang sudi menghadiri Majlis Perlancaran Kawasaki + GiVi Showroom Di Bandar Sunway.

Mereka secara tidak langsung terlibat dengan contest yang dianjurkan oleh pihak penganggur.

Pemilihan pemenang berdasarkan pilihan pihak penganggur dan juga rakan di facebook mereka.

Dan di sini bro kongsikan senarai pemenang untuk contest ini:-

  1. Jardness
  2. Armujahid
  3. Akubiomed

Tahniah kepada pemenang.

Hadiah utama merupakan jacket seperti di bawah (Kalau tak salah bro la ek)

Bicara Bro :  Nak juga.. T-T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 Responses to Pemenang Contest Sempena Perlancaran Kawasaki + GiVi Showroom Di Bandar Sunway

  1. jay says:

    oo..jaket idaman ku…bak sehelai…:)

  2. yas says:

    Woww…dapat jaket lorr…manyak syiok ini macam…tahniah semua…
    yas recently posted..KOLEKSI GAMBAR PROTON PREVE – EXT & INT

  3. PCL says:

    rugi..rugi…, tahniah ler pd yg bertuah tu..next time jgn lupa ajak PCL lg Bro di lain2 even ye..

  4. Datin Tyka says:

    tak minat motor.. he he

  5. matjoe says:

    boleh bawak naik moto. dada pon tak sejuk kalau nak bwk moto pepagi

  6. Nurul says:

    Tahniah buat pemenang… ;)

  7. anastasyea says:

    Tahniah kepada pemenang .. yg tak menang termasuk aku ni, cuba lagi .. hehehe ..

  8. fasz says:

    congrate to all winners.

    :D

  9. ProfHariz says:

    Perghhhhhhhh. Bestnya kang ada apa2 event nak pergilah. Teringin jugak menang2 nie~

  10. syu90 says:

    thniah kpd yg mng..

  11. akubiomed says:

    Harap dapat menang jaket Kawasaki. Apa hadiah sekali pun saya terima dengan tangan terbuka. Terima kasih kepada penganjur dan Broframestone menjemput saya. :-)
    akubiomed recently posted..Berjumpa blogger otai di majlis Sepetang Bersama Blogger oleh DenaiHati

  12. acul says:

    tahniah pada pemenang :)

  13. muazfaris says:

    tahniah kepada pemenang ye,.,. sori takdapat hadir masa tu.

  14. Ammar says:

    Wah….dapat hadiah… Tahniah2

  15. akhiyy says:

    wahh..best nye dpt jaket..tahniah kepada pemenang..

  16. donnyien says:

    tahniah kepada pemenang, semoga murah rezeki selalu.

  17. Ezad Skytech says:

    wahhh…dapat jaket tu..tahniah kepada semua pemenang..:D

  18. sutera says:

    bro tak menang ape2 ke?

  19. Mujahid says:

    wahh! rezeki.ini semua berkat bro sbnrnya… thanks bro..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge