March 29, 2024

Black & White Photo Contest

Tertibe tergerak hati nak join contest….

Dah lame beno bro xjoin mana2 contest.. So sesekali nak gak (even xmenang pun kan). Menang kalah adat contest la kan (kalau sume menang, penaja pun bankrupt).

Syarat2nya…. Just tempek gambar sendiri.. Tetapi biar la gambar yang berwarna hitam putih (grey pun ok la) asalkan tiada warne merah, hijau & biru or warne2 fusion dari ketiga-tiga warna tersebut (RGB gitew)

Black White Broframestone

Tak banyak yang boleh distorykan dari gambar ini

Yang pasti kesemuanya adalah dipinjam dan bukan hak milik persendirian termasuk backdrop belakang.. Bukan ditangkap di dalam studio. Cuma di tangkap di bawah pokok dengan pencahayaan yang mencukupi berlatar belakangkan banner he..23x

Di tangkap oleh insan yang tidak profesioanl, tapi mempunyai tangan yang mampu mendodoikan anak kecik dan mengajar mereka erti kehidupan.

Picture ini diambil pada bulan Mac 2008

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

6 thoughts on “Black & White Photo Contest

  1. uish, gegeh betul bro!menganjurkan dan menyertai!syabas!ak pun join byk contest, tp memenanginya masih samar2…thn baru mintak2 la ada pembakar smgt utk memblog..hehe

  2. Wah bro… picto tue menaikan semangat orang tuk belajar bersunguh2..hehe…

    Gud Luck!!;)

    he…23x berlajar jgn xberlajar… tp pe kan daya… tue sekadar gambar yang penuh dengan penipuan huhuhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *