You are here
Home > Posts tagged "kahwin"

Perasaan Orang Nak Kahwin

Orang yang sudah kahwin je, faham perasaan orang yang nak kahwin.Eh, tak sangka pengapit waktu majlis perkahwinan Bro di sebelah Johor nak mendirikan rumah tangga tidak lama lagi.Dengar cerita lepas raya ini kan (ke Bro salah informasi, dah la nak contact korang sekarang nie macam susah je)."Pengapit yang mana satu

Budak Muda Bukan Mahu Kahwin Sangat

"Kalau budak-budak muda, dorang bukan mau kawin sangat pun.Nak-nak yang suka suki je dok serumah.Lagipun kalau takde 15k, memang payah nak kawin.Amarika lah jawabnya [kahwin tak nikah]" Salah satu komen yang bro terima di entry terdahulu dari Encik Ketam [klik jika nak berkenalan],Memang mantap komen dia. Bicara Bro : Zaman sekarang, ramai

Top