March 19, 2024

Novel Edisi Khas – Tercipta Untukku Terbitan Karya Seni

Novel Tercipta Untukku
Cinta Itu, Apabila Aku Tahu Kau Tercipta Untukku Hingga Akhir Hayatku.

Novel Tercipta Untukku berdasarkan drama premium terbitan Astro. Tayangan di Astro First Eksklusif dan Astro-On-The-Go terbitan Karya Seni pada harga RM25.

Istimewa di Aidilfitri ini, Astro First Eksklusif bakal menyiarkan ‘Tercipta Untukku’, sebuah filem romantik dan menyayat hati yang mendapat sentuhan sutradara hebat, Jamal Khan.

Menampilkan gandingan unggul dua pelakon tersohor tanah air, Remy Ishak dan Nabila Huda, FTV yang berdurasi 100 minit ini diterbitkan Nusantara Seni Karya Sdn. Bhd. dan turut dibintangi pelakon-pelakon berpengalaman seperti Marissa Yasmin, Octavia Melrose dan Haeriyanto.

Jemput baca Sinopsis Tercipta Untukku.

Novel ‘Tercipta Untukku’ yang diadaptasi daripada telefilem yang telah disiarkan mulai 6 Julai ini turut telah berada di pasaran sejak dari bulan Oktober 2015. Novel ini boleh didapatkan secara online di laman web Karya Seni atau di kedai-kedai buku berhampiran.

Jangan lepaskan peluang untuk menonton tayangan eksklusif ‘Tercipta Untukku’ istimewa bersempena dengan hari raya Aidilfitri di Astro First Eksklusif, saluran 480.

Dengan hanya RM15.90 (termasuk GST) untuk sebuah filem, para penonton boleh menyaksikan filem ini berulang kali dalam tempoh 48 jam dari waktu pembelian.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *