Majlis Perkahwinan Tarmizi & Afifah
Alhamdulillah, berkesempatan untuk menghadiri majlis perkahwinan pasangan mempelai yang merupakan rakan blogger Tarmizi dan Afeefah di Sg Buluh.

Yang menariknya, dua-dua merupakan kenalan blogger dan Bro baru tahu dorang berdua ini selama ini bercinta ke Bro tak amik port selama nie.

Ke faktor usia sampai dah terlupa.

Tempoh hari Bro hampir terlepas untuk menghadiri majlis perkahwinan mereka sebelah pengantin perempuan. Sekali baru teringat, yang Bro janji nak datang ke majlis sebelah lelaki.

Fuhhh….!! Nanti kecewa pula member Bro yang sorang ini. Lagipun rumah pengantin xde la jauh sangat dari rumah Bro.

Mana tahu boleh dapat aura pengantin kan. Leh naik pelamin lagi… eh naik amik gambar atas pelamin.

Majlis Perkahwinan Tarmizi & Afifah

Yeah….!!

Tolong la percaya, yang Bro jadi driver kepada pengantin.

Percaya tak? Tolong la percaya. Bukan senang jadi driver pada pengantin he..23x Lagi-lagi yang kita bawak itu bukan kereta kita.

Apa-apa pun tahniah kepada kedua-dua pasangan mempelai. Jangan lupa update blog selalu dan jangan sesekali stop berblog.

Jarang update tak pe.

Bicara Bro : Tengok makin ramai kenalan blogger kahwin dengan blogger. Macam Bro dan Puan Isteri juga la la la