Anak Lelaki Pak Lan
Akhirnya dapat juga mencuri masa untuk berkumpul bersama rakan-rakan sambil nak tengok Pak Lan Jr. di rumah beliau di Ukay Perdana.

Tahniah beb, hang dah jadi bapa sekarang.

Gua tak lama lagi, bakal jadi bapa lagi. Tak lama dah pun, tinggal beberapa bulan je lagi.

Dah lama kami semua tak lepak reramai macam ini.

Selalunya mesti tak cukup sorang (asik outstationje), dua orang (kena booking awal, tiga orang (kes salah timing).

Masing-masing ada tanggungjawab, ada keluarga dan ada kehidupan sendiri.

Apa-apa pun tahniah Pak Lan dan isteri.

Tahniah juga buat Nurul Siezuka.

Tidak lupa juga buat Deq Noor, tahniah tau.

Akhir sekali, tahniah Iera Kan dan juga diri sendiri. Eh, lupa pulak… Tahniah Baby Fisha eh Kak Long Fisha