You are here
Home > Bila bro Framestone Berkata-kata > Buka Gym Sendiri Dirumah

Buka Gym Sendiri Dirumah

Workout Gym Dari Rumah
Gambar yang diupload oleh rakan di facebook. Beliau tengah workout menggunakan Grill Rumahnya. Bagus, ada keinginan juga beliau selepas berkahwin dan bergelar ayah baru-baru ini.

Lalu gua meninggalkan komen pada gambar tersebut.

“Gua rindu zaman-zaman nie… 5 tahun dulu.. eh silap.. 10 tahun dulu he..23x”

Beliau balas, “10 tahun dulu ye bro hehehe”

“ok fine… 12 tahun dulu… full stop”

Dulu gua selalu je bergayut macam nie, sewaktu duduk rumah sewa (waktu jadi student U dulu). Time dulu asrama (sewaktu sekolah dulu) boleh dikatakan hari-hari buat.

Now…?

He…23x Insya’lah boleh kot. Cuma bezanya, jumlah berkurangan dan berat yang perlu digalas berbeza 40% dari berat dulu he…23x

Buka Gym Sendiri

Bayangkan anda telah membuka ‘gym’ anda sendiri. ‘Gym’ anda kini dikunjungi oleh pelbagai golongan tak kira bangsa dan keturunan. Ada yang kurus, yang sedang-sedang pun ada, yang gemuk lagi ramai.

Mereka datang ke ‘gym’ anda untuk bersenam. Samada untuk kekal sihat, kuruskan badan, bina badan atau kecergasan, semuanya kerap datang untuk bersenam.

Anda pula cuba sedaya upaya menyediakan kemudahan dan mengajar teknik terbaik dari anda supaya mereka capai apa yang diimpikan.

Tetapi bagaimana?

Panduan Buka Gym

Memang ramai yang mengidam nak buka ‘gym’ terutama mereka yang dah bertahun bersenam di ‘gym’.

Tapi disebabkan kerana kurang maklumat dan tak ada buku panduan yang baik, akhirnya impian tak jadi kenyataan. Sudahnya, mereka berputus asa. Seolah-olah nak buka ‘gym’ ni suatu beban besar. Walhalnya membuka perniagaan ‘gym’ sepatutnya jadi suatu kerja senang.

Dengan ebook Nak Buka Gym, anda akan dibantu dari sebelum buka gym hingga selepas buka gym.

Bukan itu saja, ebook Tambah Duit Gym juga diberi percuma. Yang paling utama, dari ebook ini, anda dapat berhubung terus dengan individu dengan pengalaman menjadi usahawan gym selama lebih 20 tahun.

Mari dapatkan ebook Nak Buka Gym pada harga RM40.

Bro Framestone
Travel, Parenting dan Lifestyle Influencer di Malaysia. 7 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)
http://www.hyebro.com/

10 thoughts on “Buka Gym Sendiri Dirumah

Leave a Reply

Top