17,148,643 total views, 4,032 views today

Gadis Blogger Kekasih Pelawak Yus Jambu?

Travel, Parenting dan Lifestyle Influencer di Malaysia. 7 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

Bakal Isteri Yus Jambu

Ini rupanya gambar yang dikatakan merupakan kekasih pelawak Yus Jambu yakni seorang model.

Gambar ini tersebar di laman sosial sehingga menimbulkan tanda tanya mengenai kebenarannya bagaimanapun Yus Jambu menafikan mengenali gadis yang merupakan sahabat blogger Bro.

Tolonglah jangan gunakan gambar yang boleh menjatuhkan aib seseorang yang tiada kaitan sebenarnya dengan kisah artis-artis ini.

Blogger tersebut merupakan sahabat Bro sendiri – Nurul Siezuka (nama blogger beliau) dan gambar ini diambil sendiri oleh Bro sewaktu dijemput menjadi media untuk Anugerah Astro Arena 2011.

Yang paling tak tahan.

Ada blogger yang memulakan isu ini dengan menyebarkan gambar ini untuk mendapat trafik sedangkan ianya tidak benar. Perlu ke blogger buat macam ini, mana etika anda?

Siap tersiar di laman portal Murai lagi.

Korang boleh baca sendiri luahan hati Nurul Siezuka dekat blognya. Jangan disebabkan gosip ini boleh menyebabkan family dan bakal suaminya tawar hati dengan beliau.

Bicara Bro : Kisah ini lebih kurang sama juga dengan arwah Azhar Ramli yang merupakan sahabat Bro dimana gambar arwah digunakan oleh sesetengah blogger untuk gosip Fasha Sandha dengan Jejai.

Nak kejar trafik biar bertempat ek blogger-blogger sekalian.

Tertiba teringat waktu bro digosipkan dengan seorang selebriti dan selamat tiada satu gambar pun bro bersama beliau tersebar di internet. Cukup la Bro sorang yang menyimpannya. Apa-apa pun Bro doakan yang terbaik buat beliau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 thoughts on “Gadis Blogger Kekasih Pelawak Yus Jambu?

  1. assalamualaikum bro…wah !! ingatkn betul tadi wat suspen jer …:)

    1. Suspen tak kak.. Ala ini baru sikit je, kalau saya bikin suspen bebetul, mahu ramai yang nak saman saya nie

    1. Panaskan.. Bro yang tulis pasal bloh hiburan pun xde bikin cite panas macam nie.

  2. Nak kena sekeh agaknya orang yg buat cerita palsu macam ni.

    1. siapa yang start dulu sebenarnya nie? Nak juga tahu

  3. owh..suka suki je buat cerita sebab nka trafik kan…

    1. Cerita memang ada, tetapi guna pic orang lain.. siap crop lagi tue

  4. ape dehhh… tp xleh dinafikan, blog gossip mmg ramai suka baca! xmola sebar fitna la ni… xbaek… 🙁

    1. Memang ramai orang suka baca, tetapi guna la pic yang ada kaitan. Ini pic sape2 entah dorang guna.

      Cer tertiba pic Sabrina yang kena gosip dengan artis.

  5. kesian kak siezuka.. kuatkan semangat ye kak.

  6. ni boleh dikategorikan sebagai TROLL tak?
    kadang2 ada blogger suka buat troll pada sesuatu yang tidak sepatutnya, kena fikir panjang sebelum jadikan sesuatu itu bahan gurauan kerana ada hati yang perlu dijaga.

    1. Kalau niat nak kenakan si gadis itu, boleh dianggap sebagai troll.. Tapi kalau tak kenal, lepas tue nak aibkan dia.. bukan troll namanya.

  7. Kecian nya kat Nurul , blogger mana yang bijak pandai sangat kejar traffic erk? Banggang nak mampus. Sesuka hati cilop gambar org buat tuduhan melampau. Mohon blogger tu tampil dan minta maaf la kat Yus n Nurul sebagai pemilik gambar. Geram pula rasa. Pity her so much.

  8. baca boleh percaya jangan..
    kesian pada mangsa menjadi mangsa keadaan 🙁

  9. Apa salah digossipkan dengan Yus Jambu. Beliau hensem apa. 🙂

  10. nak traffic punya pasal. adehhhh

  11. elok pun nafikan benda yg tak guna tu. Yus Jambu dah kawin (yeke?) pastu gi merapu sebar-sebarkan benda tu.

    memang tak beretika.

  12. Fuh! Niat nak suka-suka tu boleh sebabkan keretakan rumah tangga orang yer..

  13. Perghhh… speechless…

    Kalau jodoh xkemana hikhik…

  14. Yang merasa bersalah cepatlah minta maaf, dan segera ralat infonya!

  15. laaa,, ada jugak yang cenggini,, sabau jelaa,, sobbsss

  16. Adehhh… ini mcm pon ade ker…

    1. Ada je… hang perlu berhati2 bila ada awek comel bergambar dengan hang. Risau jadi macam kes nie pula nanti.

  17. semoga Allah ampun kan dosa orang yang memfitnah..
    semoga nurul maafkan orang yang memfitnah..

    nurul tabah ye..

    1. Kalau betul pun Nurul dengan Pak Yus, bro terima seredhanya…

  18. […] sejak masuk surat khabar tempoh hari + gosip panas beliau bercinta dengan salah seorang selebriti tanah air sehinggakan jadi perbualan di laman sosial, blog dan […]

  19. kesiannya…x pasal2 kan blogger ni dah dapat malu..tp kalau dah jodoh ok jer…boleh tahan jugak nampak serasi ngan Pak Yus…

Leave a Comment