April 25, 2024

Jangan Hilang Segalanya : Part 2 – Teman Pengganti

Dont lose it all
Apa yang akan terjadi, bila berada dalam situasi dimana kekasih kita diam menyepi setelah berjauhan dengan kita?

Pasti terasa sedih dan jiwa menjadi kosong. Banyak perkara bermain di minda, dan jiwa kita tidak tenteram akibat bermain dengan perasaan.

Bagaimana pula jika tiba-tiba muncul insan lain dalam hidup kita?

Sebenarnya Bro tertarik dengan video bahagian kedua “Don’t Lose It All”.


Amy terasa teramat kekecewaan kerana Nick sedikutpun tidak pernah membalas sms, whatapps dan call tidak berbalas. Perkara begini jelas terjadi sekiranya terlibat dalam perhubungan cinta jarak jauh.

Bagaimanapun kedua-duanya perlu sedar perkara ini dari mula. Seeloknya pada zaman ini, kita perlu mempunyai Pelan Data supaya perkara-perkara sebegini tidak terjadi.

Kalau lihat pada video bahagian pertama, Nick telah pergi jauh untuk tempoh yang tidak diketahui. Apa yang akan terjadi kepada Amy? Cincin siapakah dihulurkan pada Amy?

Apa pula yang terjadi kepada Joe? Adakah Joe sekadar teman pengganti?

Saksikan kisah mereka ini di http://www.xpax.com.my/c1.php dan nantikan kisah ini terbongkar pada 18 Januari 2012 #DontLoseItAll @xpaxsays

Bicara Bro : Tak semestinya berjauhan pun boleh rasa seperti ini. Yang bercinta jarak dekat pun sama.

Kalau call tak angkat, sms atau whatapps tak berbalas. Pasti dah fikir bukan-bukan, silap hari bulan telefon terbang dekat dinding sebab tak boleh nak guna Pelan Data untuk stalker facebook si dia.

Bro Framestone

Travel, Tech, Parenting dan Lifestyle Blogger di Malaysia sejak tahun 2006. 12 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)

View all posts by Bro Framestone →

13 thoughts on “Jangan Hilang Segalanya : Part 2 – Teman Pengganti

  1. kepercayaan yang tinggi dan kesetiaan yang sangat tinggi diperlukan bila kita bercinta jarak jauh ini…. jangan biarkan insan tersayang keseorangan sentiasa.. sentiasa hubungi dia.. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *