4,726,459 total views, 17,237 views today

Jadual Pembayaran Gaji Kaki Tangan Kerajaan 2013

Disini disertakan jadual pembayaran gaji kaki tangan kerajaan bagi tahun 2013.

Untuk tahun 2013, Bro perhatikan hanya 2 bulan sahaja pembayaran gaji diawalkan.

Mungkin tahun 2013 tidak akan membebankan anda sekiranya terpaksa menunggu 5-6 minggu sebelum pembayaran gaji yang akan datang.

Apa-apa pun rancang perbelanjaan anda.

Terutama kepada mereka yang bakal mendirikan rumah tangga pada tahun depan seperti rakan Bro – Cik Dkna dan pasangannya.

Jangan rambang mata bila nampak SALE, SALE, SALE merata-rata. Sebab kadangkala harga yang ditawarkan tidak terlalu murah berbanding dengan harga sebenar.

Entah-entah mereka sekadar nak habiskan stock yang ada (memang ada kes macam ini)

Tapi kalau nak beli barang hantaran dikecualikan he..23x

Bicara Bro : Time kaki tangan kerajaan dapat gaji, memang selalu ada sale etc. Dan waktu itu, Bro memang tak berduit.

Tak pe, siapa tahu rezeki tahun 2013 macam mana kan. Lagi-lagi rezeki orang yang sudah berkahwin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Responses to Jadual Pembayaran Gaji Kaki Tangan Kerajaan 2013

  1. cammy says:

    hehe..awal bro dh gtau sal gaji taun dpn..mujur la xde yg dibyr terlalu awal.kalo x mmg skt..mcm skrg..hahaha..gaji bulan 11 sptt gune utk bln 12, awl2 dh hbs..cmne nak hidup ni..nak manage duit mmg bukan kepakaran sy hehehe

  2. jay says:

    hehehe..yes yes….gaji gaji$$$$$..

  3. Nurul says:

    Gaji masuk awal pun x elok untuk kewangan.. nanti terlebih shopping.. :)

  4. Dkna Abza says:

    fuh kiri…fuh kanan..mahal ke murah terpaksa beli gak bro untuk majlis akan datang..heheee..

    taktik kerajaan, dapat bonus waktu sale giler kentang :p

  5. Anuar says:

    Setiap bulan, saya cukup risau apa beli dapat gaji awal.. Masa tu rasa kaya sekejap sebab dapat gaji 2 kali ganda.. Ada masa tu, sampai tak sedar diri, sampai terover berbelanja.. Lepas tu hujung bulan mulalah korek tabungan di sana-sini..

    Untuk tahun 2013 ni gaji bulan Oktober paling menakutkan..

    Untuk Bro.. Insya Allah ada lebihan rezeki untuk Bro, setelah melangkah ke alam rumah tangga.. ;)
    Anuar recently posted..Petronas Solar PV di KLCC

  6. wawa says:

    bro… kumpul duit bawak isteri g umrah

  7. Jadual Pembayaran Gaji Bulanan 2013 a.k.a. Jadual Rakyat Malaysia Start Shopping Bulanan 2013. Huhuhu!
    Kulop Afarinas recently posted..MOVIE REVIEW: Savages (Alaa..yang ada lagu Yuna tuh)

  8. maszull says:

    assalamualaikum bro…betul tu kekadang harga sale ni sama dgn harganya yg asal jadi oleh itu kita kenalah berhati2 semasa membeli dlm masa jualan murah tu…:)

  9. hmm.. bilalah agaknya gaji MB nak naik ek…. kalau naik dapat bernafas sikit…hehehe
    Melastik Bintang recently posted..Keajaiban di Peperangan Gaza – Allahu Akbar!

  10. akubiomed says:

    Blogging sebagai pendapatan utama tidak mempunyai jadual gaji. Ada kerja ada gaji.
    akubiomed recently posted..Cabaran sebagai peserta SEO

  11. boni kacak says:

    SALE kebanyakannya menipu je… lebih baik shopping kat pasar malam.hehehe

  12. papa mifz says:

    perancangan perbelanjaan memang perlu…kalau tak mau haru biru jadi nyer…huhu

  13. beckhrooy says:

    info berguna untuk kakitangan awam
    beckhrooy recently posted..Jadual Pembayaran Gaji Bulanan 2013 Kakitangan Awam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge