Zarul Umbrella.

Nama yang dulu cukup aktif mengomen di blog bro. Time nie bro rasa namanya macam biasa bro dengar cuma tak mengenali siapakah pemiliknya.

Sehinggakan kami bertentang mata semasa berkaraoke di Mid Valley.

Suaranya saling tak tumpah dengan penyanyi asal kumpulan Umbrella. Mungkin dia nie peminat lagu umbrella kot, dari tadi dok pilih lagu Umbrella je.

Sampailah pembantu peribadi bro, Cik Nurul Siezuka bagitau bro yang dia adalah vokalis kumpulan Umbrella. Terkedu bro seketika, selama nie yang selalu datang komen blog bro, selalu bertegur sapa dengan bro rupanya adalah artis.

Yup, artis sebenar, bukan retis.

Apa-apa pun thank sebab sudi mencemar retis di blog bro. Selalu bertegur sapa dengan bro walaupun bro tak mengenali diri mu.

Apa-apa pun bro pelik,

Punya banyak kali kita berjumpa, baru-baru ini baru nak bergambar bersama dan berdua. Sila abaikan blackberry yang menyemak dibelakang tue.

Dan bro nak jemput korang untuk terjah blog Zarul Umbrella.

Bicara Bro : Sepanjang bro berblog, ramai yang bro kenali dan mengenali diri bro. Dari orang biasa sampai ke orang kenamaan.

Masih belum lagi berjumpa dengan orang yang luar biasa he..23x

Yang penting jangan sombong dengan orang lain, jangan malu nak tegur orang lain, jangan segan dengan orang lain dan sentiasa rendah diri (bro memang rendah orangnya)