Nampak sepadang merpati dua sejoli ini.

Irine Nadia Marcello dan pasangan hidupnya Amirul.

Di sini bro nak kongsikan video sepanjang majlis bersanding pasangan ini.

Rasanya tak terselit muka bro dalam video ini.

Sebab masa dorang bersanding, bro tengah menikmati hidangan di dalam rumah he..23x siapa suruh datang lambat.

Bicara Bro : Sejuk hati bila tengok pasangan ini.

Teringat lagi si Irine nie suka menyakat bro dulu. Dia asik minta bro kahwin dulu, last-last dia yang berkahwin dulu.

Dah tak lama dah pun Irine, nanti datang ek.

Macam nak buat video juga, tapi tak mampu kot, majlis pun ala kadar je nie