You are here
Home > Bersama BroFramestone > Isu Panas Bersama BroFramestone > Temubual Dengan Adam Adli – Mahasiswa Pencetus Kontroversi

17,434,382 total views, 2,047 views today

Temubual Dengan Adam Adli – Mahasiswa Pencetus Kontroversi

Temubual antara wartawan Sinar Harian bersama Adam Adli,

Mahasiswa dari Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) yang mencetus kontroversi dengan menurunkan bendera berwajah Perdana Menteri, Dato’ Sri Haji Mohd Najib di PWTC.

Bicara Bro : Isu turun bendera lebih hangat dibicarakan walaupun yang buat sorang.

Isu akta AUKU yang dibawa oleh ramai mahasiswa, tidak pula dibincangkan.

Manusia suka pada benda yang dianggap penting sedangkan ada benda lagi penting yang menyebabkan benda tak penting jadi penting.

Bro Framestone
Travel, Parenting dan Lifestyle Influencer di Malaysia. 7 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)
http://www.hyebro.com/

5 thoughts on “Temubual Dengan Adam Adli – Mahasiswa Pencetus Kontroversi

  1. Tu namanya strategy bro.Dorang nak alih perhatian rakyat. Tapi tu taktik lama dan busuk la. Saya yang budak2 ni pun dah boleh baca dan analisis sendiri. C’mon..berpolitiklah dengan matang sikit.

  2. org malaysia perlu lebih terbuka..apa yg dilakukan oleh adam adli bkn berunsurkan politik,,ttp dy mnyuarakan benda yg benar..malah ank muda ini bkn mnyuarakan hak diri sendiri ttp dy mnyuarakan hak semua rakyat..kita perlu peka dgn keadaan politik di malaysia..akta2 yg yg dikatakan akan dimansuhkan tp msh blm dimansuhkan..bkn ke itu berdolak dalih..jgn mudah mngaitkan ape yg dilakukan oleh adam adli semuanya berunsur politik..kita perlu mengkaji secara logical sblm berkata2..

Leave a Reply

Top