3,546,178 total views, 17,319 views today

Menikmati Air Yang Bersih Dengan Spritzer Mini Dispenser

Bulan ini sudah genap 3 bulan bro menjadi warga KL semula setengah hampir setahun meninggalkan KL.

Dalam tempoh masa ini, bro perasan. Agak susah bro nak mendapatkan bekalan air yang bersih untuk di minum.

Kadangkala kena pergi ke pasar raya ataupun ke stesyen minyak untuk membeli air.

Biasalah, bro kan suka travel ke sana ke sini. Bekalan air memang perlu ada di dalam kereta.

Dan air pilihan bro, pastinya Spritzer.

Untuk pengetahuan anda semua.

Spritzer telah memperkenalkan Spritzer 9.5L and 6L with Mini Dispenser Series.

Iaitu untuk 6 Liter dan 9.5 Liter dalam botol yang lebih mesra alam.

Apakah keistimewaannya?
1- Mudah dibawa ke mana-mana.
2- Mempunyai penutup yang mampu mencegah air dari tertumpah semasa menukarkan botol kosong.
3- Ia mempunyai berat dimana wanita tidak mempunyai masalah untuk memidahkannya
4- Dihasilkan untuk menjaga kualiti air
5- Boleh di isi semula dari mana-mana sumber air yang boleh anda perolehi.

Dalam masa yang sama ianya didatangkan dengan 3 jenis Dispenser, iaitu :-

Hot & Cold Stand Dispenser

Ianya amat sesuai untuk kegunaan pejabat dan dipasarkan dimana pengguna boleh memperolehi air panas atau sejuk darinya.

Hot & COld Mini Dispenser

Dispenser mudah alih yang mampu memberikan air panas dan sejuk. Dengan reka bentuk terkini sesuai digunakan di rumah, pejabat ataupun ruang tetamu.

Ia didatangkan dengan 6 jenis warna iaitu kuning, jingga, merah jambu, ungu, hijau dan juga biru

Mini Dispenser

Ianya lebih kepada dispenser mudah alih dimana ianya mudah dibawa kemana-mana. Dengan berat dan juga reka bentuknya, menyebabkan ia sesuai digunakan di rumah, pejabat mahupun semasa melakukan aktiviti luar.

Kedua-duanya mampu menampung kapasiti botol 5.5 ~ 20 liter (Maksimum).

Untuk Mini Dispenser, bro tunjukan cara-cara memasangnya.

Anda sendiri boleh memasangnya tanpa memerlukan bantuan orang lain. Mudah sahaja, dan perempuan juga mampu memasangnya.

Apakah keistimewaannya?
1- Mudah dibawa ke mana-mana.
2- Mempunyai penutup yang mampu mencegah air dari tertumpah semasa menukarkan botol kosong.
3- Ia mempunyai berat dimana wanita tidak mempunyai masalah untuk memidahkannya
4- Dihasilkan untuk menjaga kualiti air
5- Boleh di isi semula dari mana-mana sumber air yang boleh anda perolehi.

Aksi Bro bersama dispenser ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Responses to Menikmati Air Yang Bersih Dengan Spritzer Mini Dispenser

  1. klu ltk kopi atau teh dlm botol spritzer tu lg sedap. hehe

  2. fina fento says:

    kan best kalau ada satu kat pejabat.

  3. sukacuka says:

    siap pose tu yang tak tahan bro. haha

  4. Gunakan cawan shell untuk rasa yang lebih sedap dan nyaman…

  5. wandisini says:

    bro nampak comel dan bergaya lah minum air spritzer ini.hahah… :P

  6. zuan says:

    portable dan sntiasa fresh air dia :D

  7. achie says:

    mcm best je ni bro…nak beli jgak,kat mana ada ni??

  8. bardboo says:

    menarik la..dah la cantik warnyanya tu..

  9. Pacifista says:

    warna hijau tu yang berjaya menarik perhatian aku :D
    Pacifista recently posted..Soalan Bocor SPM, Soalan Ramalan SPM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge