Sepasang kekasih sedang berborak-borak di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?
BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan…

GF : hmmmm…berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?
BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling…

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM300. Setahun RM3,600…ayg mule isap rokok bile???
BF : pandai math u ni…dri tingkatan 2. kenape?

GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10..
and then RM3,600 darab dengan 10 dapat RM36,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke… Evo ke… semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?
GF : Tak yang…kenape tanye mcm 2?

BF : kalau u x isap rokok mcm i…mane Skyline u?
GF : !4#$%^&*

Entry copy paste je…. Asalkan maksud tersampai…

Bicara Bro : orang kita nie memang susah nak ditegur ke.. Kita bagi nasihat. Mereka boleh bagi nasihat balik