You are here
Home > Bersama BroFramestone > Isu Panas Bersama BroFramestone > Natasha – Luahan Hati Seorang Pondan

17,444,266 total views, 3,477 views today

Natasha – Luahan Hati Seorang Pondan

Luahan seorang pondan yang mahu dikenali sebagai Natasha,

Beliau dikaitkan dengan punca cemburu seorang lelaki sehingga sanggup bertindak menyimbah asid ke atas rakan serumahnya seperti yang bro kongsikan pada entry terdahulu.

“Saya berasa amat bersalah dan bimbang selepas teman saya menerima aib disimbah asid.

Saya hendak pergi dari sini”

Natasha akan membawa diri ke tempat baharu bagi menjalani kehidupan lebih aman bersama teman serumahnya yang juga mangsa kejadian, Mohd. Hafizuddin Johari.

Dimana sejak mereka bersama,

Ramai pihak tidak senang dengan hubungan mereka sehingga sering diugut dan dicaci.

Gilo apa…!!!

Siapa mampu bertahan dengan hubungan songsang ini. Adeh…!! Dunia-dunia…

Mohd. Hafizuddin Johari cedera di muka dan tangan kanan akibat disimbah asid oleh individu tidak dikenali ketika sedang mengunci pagar rumahnya.




Menurut polis,

 

Motif serangan oleh suspek berusia 19 tahun itu disebabkan cemburu ekoran mangsa melarangnya mendekati Natasha.

Penyerang tersebut kemudiannya berjaya diberkas.

Natasha sendiri mendakwa dirinya menjadi tumpuan ramai lelaki ekoran minatnya yang suka menyanyi dan menari di beberapa pusat karaoke di sekitar pantai Perlis.

Bicara Bro : Rasanya, pihak berkuasa perlu memperketatkan undang-undang dimana lelaki dilarang berperwatakan perempuan dan bergaya seperti perempuan di khalayak ramai.

Jangan dijadikan ianya isu politik, agama mahupun hukum sesiapa.

Cuma untuk mengelak perkara seperti ini terjadi. Itu sahaja. Setiap apa yang Allah tetapkan, jangan gegatai dipertikaikan.

Dah jadi cam nie, belum tentu korang sedar lagi hukum yang Allah tetapkan.

Bro Framestone
Travel, Parenting dan Lifestyle Influencer di Malaysia. 7 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)
http://www.hyebro.com/

33 thoughts on “Natasha – Luahan Hati Seorang Pondan

  1. aduhai si mangsa…buka lah mata oitttt…!!! dah lebam mcm tu pun tergila gilakan juga si pondan tu??? berjuta pompuan kat luar sana, tak setanding pondan tu ker??? adeiii…

  2. moga Allah tunjukkan hidayah pada semua yang terlibat tu. manalah mak bapak diorang ni? aduii sesak nafas membacanya… nauzubillah, jangan terhinggap penyakit macam ni pada anak2 dan keturunan

    1. Since when did platonic relationship is illegal in Islam? Do you even know the meaning of platonic relation? Please do your research. Platonic relation is surely allowed in Islam, because it does not involves any sexual context.

Leave a Reply

Top