Siapa sini yang sudah tengok movie dot dot dot dalam botol?

Bro nak kongsikan video disebalik takbir pembikinan. Hope sampai apa benda yang ingin bro sampaikan kepada mereka yang terniat nak bubuh anu mereka dalam botol.

Sipnosis :-

Ruby atau nama sebenarnya Rubidin dah Ghaus merupakan pasangan bercinta sejenis. Kerana terlalu mencintai Ghaus, Rubidin sanggup berkorban mengubah identiti dirinya kepada Ruby.

Bukan sedikit pengorbanan yang dilakukan oleh Ruby, identiti dirinya diubah menerusi satu pembedahan jantina. Namun perhitungan Ruby itu salah kerana Ghaus tidak dapat menerimanya dalam keadaan fizikal seorang wanita sekali gus memutuskan perhubungan dengan Ruby.

Tanpa diduga, hormon lelaki dalam Ruby kembali menyerlah dan dia kembali menjadi Rubidin. Malah Rubidin mula jatuh cinta dengan seorang gadis yang baik budi dan mereka merancang untuk berkahwin. Bisa terjalinkah harga sebuah perkahwinan jika sang suami tidak memiliki kelakianya dan apabila tidak terbayar.

Tue baru sipnosis,

Di sini bro kongsikan pula video disebalik takbir untuk pembikinan Anu Dalam Botol, jangan cuba ini sendiri tanpa bantuan pakar.

Perempuan mengandung tidak digalakan untuk menonton huhuhu

Sumber dan infomasi dari si comey – Elmoluya WutWut.

Tak leh nak tengok video nie? Korang klik sini.

Bicara Bro : Ok, ada sapa-sapa x yang sanggup nak buang dia punya?

Bro tengok pun dah terkepit-kepit nyilu. Risau pulak ilang benda tue. Sian pulak kat wanita-wanita yang tidak dapat merasainya. Bunyi cam ramai je kan he..23x

Sudi-sudikan share entry ini bagi dorang sedar sikit