Alamak..!!

Ada anak dara tuduh bro buat dia tak leh tidur malam nie.

Ini bukan kes angau ke ape.

Dia cuma cuma dihantui dengan apa yang telah bro buat keatas dia tanpa kerelaan.

Jika xpercaya, korang pergi tanya Miss Ran – Anak dara lagi nie apa yang telah bro buat pada dia.

Pe2 pun dia masih lagi suci, bro xragut apa-apa.

Bicara Bro : Ok geng, bro nak tidur.

Tolong jangan amik kesempatan dengan bro dengan mengatakan dorang klik iklan nuffnang dan mintak bro klik iklan dorang.

Bro xpakai nuffnang dah. Kecuali yang seketul kat sidebar, tunggu masa nak remove je.