Selesai sudah ABPBH 2010 malam tadi dengan peruntukan RM1.59 juta [artis je merasainya, cuba derma kat tabung bencana yang xpernah berjaya kumpul dana sehingga 500k]

Bro nak bentangkan status bulan yang penuh dengan kenazakan dalam kehidupan bro baru-baru ini.

“Duit tak ada, tapi hati mahu kahwin”

Yup nazak senazaknya

Pagi gaji masuk

Bro kne wat kad bank baru coz ATM xboleh nak baca.

Then kereta rosak, kne masuk bengkel. Alang2 dah masuk service2 gak yang lain

Next Service kereta

Tangki minyak hitam bocor [dan-dan bocornye] & betulkan alignment kereta.

Jalan-jalan [habis duit kat atas jalan je]

3x bro turun KL. Duit tol, minyak & seangkatan dengannya habis atas jalan je. Sampai sana, duit xde pulak nak luak.

1st member bro kahwin

2nd bro ade interview

3rd bro nak sambut anniversary + pesta buku = dinner

Renew Leseen

Xsedar lesen dah mati he..23x

Buat MyKad baru

Tertibe terasa diri ini cam dah daftar kerakyatan je. Setelah hidup bertahun-tahun dengan MyKad yang terbelah & chip dari dulu kini selamanye xboleh dibaca.

Shopping

Tang nie, mana boleh elak. Dah miliki kasut yang agak menarik [tahan lasak xtau la kan] pada harga 50% (tue pun mahal gak tue)

Saving (perlu ada gak nie)

Baru masuk sikit-sikit, kuarnya sekali banyak. Cam mana nak tambah cawangan nie he..23x

Klik banner nie untuk sedekah 20sen ke dalam akaun bro :)