You are here
Home > Uncategorized > Jika Islam Penganas, Mereka pula..??

17,422,029 total views, 3,850 views today

Jika Islam Penganas, Mereka pula..??


Credit to Lovelyric.
Korang pun boleh fikirkan tanpa Nabil berkata-kata

Bro Framestone
Travel, Parenting dan Lifestyle Influencer di Malaysia. 7 tahun berpengalaman sebagai Social Media Consultant. Mempunyai seorang isteri dan 2 orang anak (belum plan nak tambah lagi)
http://www.hyebro.com/

21 thoughts on “Jika Islam Penganas, Mereka pula..??

    1. besa la.. dorang kan… ade je bnde nk dijadikan isu… bile kne mengamuk.. dorg tuduh kite penganas

  1. terrorist n zionist!!!
    harap2 xde muslim yg nak balas dgn gambar yg lain…biarkan mereka dlm kesesatan yg nyata…

    ALLAHU AKBAR!!

  2. Islam yg sering menjadi mangsa keganasan mereka

    so sad!!!

    why?
    why?
    why?

    till the end of the day..we’ll see

    masa tu, bila org Islam bangkit, pokok sendiri yg akan bgtau
    “org yahudi ada kat sini..”

    dan masa tu..adakah kita salah seorg yg bangun mmprjuangkannya?

    Allah..
    redhailah kami;(

    ……

    1. xperlu la way..

      coz dah termaktub dalam sejarah silam nenek moyang mereka.. bahawa islam perlu dijatuhkan..

      itu sahaja,
      tidak perlu fikirkan kenapa.. dalam al-quran pun termaktub sama.

      islam bangkit..??
      mungkin tidak jika ianya dijadikan faktor yang menyatakan kiamat sudah dekat..

      pe2 pun mereka tetap jd bahan bakar api neraka untuk membakar kita yang mendustaiNya

  3. memang yahudi dan nasrani bermatian-matian dok hina muslim, yang sesetangah muslim pulak bangga dan hebat bila dapat ikut gaya, cara dan hidup puak-puak tu….alahai

    1. tue la… kita mula lupa

      sebab tue la islam mudah dijatuhkan dari dulu sampai la nie..

      dah tersungkur baru mula menyalak

      menyalak tapi sembunyi kuku.

  4. Rasanya mereka ni pun tahu betapa hebatnya Islam, itu sebab bermati2an menghina Islam (sahaja). Hari ni mereka perlekehkan kita. Hari esok mereka meraung-raung mohon ampun pada Tuhan kita.

    1. bukan takat tahu.. tapi mereka melaksanakan wasiat nenek moyang dorg untuk menjatuhkan islam sendiri

      antara sedar atau tidak, yang lebih menjatuhkan islam itu adalah orang islam itu sendiri

  5. Allah.kejamnya mrka memperkoyak katikkan ajaran agama islam kita.

    mmg mrka ni yg sebenarnya bodoh sb mrka tiada adab utk menghormati agama orang lain..huhu..

  6. ni salah satu akibat kelemahan kita. umat islam sendiri tak bersatu. saling nk menghancurkan satu sama lain. bila kite lemah mereka boleh bertindak sesuka hati.

  7. islam pun sama je…. roboh kuil hindu kat malaysia, kencing kat gereja…. agama mau kasi orang ikut jalan yg betul bukan macam islaM JADI PENGANAS, roboh kuil,

Leave a Reply

Top